וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחק נגיעה מליגת האלופות: ניוקאסל גברה 1:4 על ברייטון

אונדב כבש לשני הצדדים, ברן הוסיף, ווילסון וגימראייש הצטרפו לקראת הסיום והמגפייז רחוקים שלוש נקודות בלבד מהבטחת מקום בטופ 4

תקציר: ניוקאסל - ברייטון 1:4/ספורט1

הפרויקט השאפתני של ניוקאסל מתקרב בצעדי ענק להישג המשמעותי הראשון שלו. במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-25 בליגה האנגלית, המגפייז גברו הערב (חמישי) 1:4 על ברייטון וכעת הם רחוקים ניצחון אחד בשני משחקים מהבטחת המקום בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה. השחפים מנגד אמנם לא איבדו סופית את הסיכוי להדהים ולהשתחל לטופ 4, אך הם ככל הנראה יצטרכו להסתפק במקום השישי או השביעי המכבוד מבחינתם.

אלילת המזל עמדה לצידה של ניוקאסל בדקה ה-22, כאשר קירן טריפייר הגביה קרן ומי שנגח פנימה היה דווקא שחקן ההתקפה של האורחת דניז אונדב. ארבע דקות לתוך תוספת הזמן של המחצית השנייה הוסיף טריפייר בישול שהפעם נרשם לזכותו, כשמצא את ראשו של דן ברן. הבלם נגח לרשת של האקסית, וקבע 0:2 על סף ההפסקה.

דן ברן, שחקן ניוקאסל חוגג. רויטרס
הדרך לליגת האלופות סלולה. ברן/רויטרס

אונדב כיפר על השער העצמי שלו עם כיבוש לכיוון הנכון בדקה ה-51, אך האורחת קרסה בסיום וספגה פעמיים. מסירת עומק מופלאה של מיגל אלמירון בדקה ה-89 מצאה את קאלום ווילסון שקבע 1:3, וכעבור שתי דקות היה זה ברונו גימראייש שחתם את תוצאת המשחק בתום מהלך קבוצתי נהדר.

בעקבות כך הקבוצה של אדי האו קטעה רצף של שני משחקים ללא ניצחון, וכדי להבטיח סופית את המקום בטופ 4 היא זקוקה לניצחון באחד משני משחקי האחרונים - לסטר בבית וצ'לסי בחוץ. הקבוצה של רוברטו דה זרבי מפגרת גם אחרי מנצ'סטר יונייטד וליברפול, לה משחק עודף, ולאור העובדה שלמאמן האיטלקי מצפה גם מפגש מול מנצ'סטר סיטי, הוא ככל הנראה יסתפק בכרטיס לליגה האירופית או לקונפרנס ליג.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

משחקי המחזור ה-37 בליגה האנגלית

טוטנהאם - ברנטפורד
בורנמות' - מנצ'סטר יונייטד
פולהאם - קריסטל פאלאס
ליברפול - אסטון וילה
וולבס - אברטון
נוטינגהאם פורסט- ארסנל
ווסטהאם - לידס
ברייטון - סאות'המפטון
מנצ'סטר סיטי - צ'לסי
ניוקאסל - לסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully