וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניסיון הכריע: ריאל מדריד ניצחה 66:78 את ברצלונה ועלתה לגמר

אחרי חצי ראשון נהדר של הקטלאנים עם יכולת מופלאה מחוץ לקשת בכיכובו של אברינס (16 נק', ריצת 5:23 בהנהגת טבארס (20 נק' ו-15 ריב'), הזוניה (14 נק' ו-9 ריב') ורודריגס (12 נק' ו-5 אס') העניקו ניצחון ואת שחזור גמרי הפיינל פור מ-2013 ו-2015 מול אולימפיאקוס

ריאל מדריד שבה הערב (שישי) למעמד גמר הפיינל פור עם ניצחון 66:78 על ברצלונה בקלאסיקו הספרדי בחצי הגמר, בעיקר בזכות הרבה ניסיון מהשחקנים של הבלאנקוס שהגיעו במאני טיים. שיאנית הזכיות במפעל תפגוש את אולימפיאקוס (ראשון) בקרב על התואר אחרי שזו גברה על מונאקו.

הקלאסיקו נפתח עם יכולת מופלאה של הקטלאנים מחוץ לקשת עם 6 שלשות רצופות כשאלכס אברינס (16 נק') בלט בצד של שאראס. וולטר טבארס (20 נק', 15 ריב' ו-3 חס') היה התגובה של הבלאנקוס עם דומיננטיות בצבע והרבע הראשון הסתיים בשוויון 18:18. התצוגה מחוץ לקצת המשיכה באחוזים מרשימים כשקייל קוריץ' (11 נק') העניק יתרון 7 לבלאוגרנה, בעוד מריו הזוניה (14 נק' ו-9 ריב') שמר את ריאל במשחק וסרחיו יוי (5 נק' ו-5 אס') עם שלשה גדולה על הבאזר הוריד את הקבוצות ביתרון 36:42 של ברצלונה להפסקה.

החצי המשיך את הסל הנהדר של הרכז עם ריצת 5:21 של הבלאנקוס כשדז'נאן מוסא (7 נק') החל להראות סוף סוף יכולת טובה ויחד עם נייג'ל וויליאמס-גוס (10 נק') העביר את היתרון לצד הלבן של הקלאסיקו עם 55:58 ברבע השלישי. דווקא אחרי יותר מ-4 דקות ללא סל של ריאל בפתיחת הרבע האחרון, סרחיו רודריגס (12 נק' ו-5 אס') הוכיח שהוא קורץ מחומר אחר ובמאני טיים רשם דקות נהדרות כשטבארס עם הגנה אדירה הצליח להגן ולהעלות את ריאל מדריד לגמר הפיינל פור בשחזור הגמרים מ-2013 ו-2015.


קלעו לברצלונה: אלכס אברינס 16, ניקו לפרוביטולה 12, קייל קוריץ' 11, תומאש סטוראנסקי (11 ריב') 7, ניקולה קאליניץ' ורוקאס יוקובאיטיס 6 כ"א, יאן וסלי (6 ריב') 4, ניקולה מירוטיץ' 3, ג'יימס ננג'י 1. סרטאץ' שאנלי וסרג'י מרטינס שותפו ולא קלעו.

קלעו לריאל מדריד: וולטר טבארס (15 ריב' ו-3 חס') 20, מריו הזוניה (9 ריב') 14, סרחיו רודריגס (5 אס') 12, נייג'ל וויליאמס-גוס 10, דז'נאן מוסא 7, אנתוני רנדולף 6, סרחיו יוי (5 אס') 5, אלי אנדיאייה ורודי פרננדס 2 כ"א. אדם האנגה ופביאן קוזר שותפו ולא קלעו.

וולטר טבארס ריאל מדריד. רויטרס
ערב עצום שלו. טבארס/רויטרס

מהלך המשחק

רבע 1:

נייג'ל וויליאמס-גוס פתח את חצי גמר הפיינל פור השני עם נקודות ראשונות בקלאסיקו. וולטר טבארס תיקן החטאה מתחת לסל עם שתי קליעות, אלכס אברינס הגיב עם שלשה ואלי אנדיאיי הגדיל את היתרון של הבלאנקוס ל-3:8. תומאש סטוראנסקי צלף מחוץ לקשת, אברינאס הוסיף קליעה משלו והקטלאנים עם 3 שלשות בפתיחה צמצמו לנקודה בלבד. ניקולה קאליניץ' הפף עם שלשה נוספת, אברינס עם שלשה שלישית עבורו וחמישית של ברצלונה קבע 14:15, 2 וחצי דקות לסיום הרבע. קאליניץ' המשיך עם רצף השלשות של הבלאוגרנה שטרם קלעו בצבע, טבארס עלה בשלב מוקדם לדו ספרתי והקבוצות ירדו ב-18:18 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

אנתוני רנדולף החזיר את היתרון לבלאנקוס בפתיחת הרבע השני, רוקאס יוקובאיטיס קלע את הסל הראשון מהצבע של ברצלונה וללא טבארס על הפרקט ניצל להחזיר את היתרון לקטלאנים. קייל קוריץ' צלף מהשלוש ב-22:25 אחרי שלוש וחצי דקות של יכולת מופלאה מחוץ לקשת. מריו הזוניה צמצם אחרי עוד שלשה של הבלאוגרנה והוריד את ההפרש ל-4 בלבד במתפרצת והטבעה. ניקו לפרוביטולה התעורר עם עוד שלשה לצד של שאראס, סטוראנסקי ויאן וסלי עם נקודות ראשונות הקפיצו את היתרון ל-31:40 דקה לסיום החצי הראשון. שלשה גדולה של סרחיו יוי צימקה ל-42:36 במחצית.

מריו הזוניה ריאל מדריד. רויטרס
הצליחו לחזור לקראת המחצית, למרות מטווח מהשלוש של ברצלונה. הזוניה/רויטרס

רבע 3:

הזוניה פתח את החצי השני עם שלשה חשובה, אברינס קלע נקודות ראשונות עבור ברצלונה אחרי 2 דקות ולפרוביטולה צלף מחוץ לקשת בדרך ליתרון 8. טבארס חתך בחצי עם סל ועבירה ודייק עוד פעמיים כדי להשוות ל-47:47 ודז'נאן מוסא הפך במתפרצת עם הטבעה עד הסוף. הריצה של ריאל המשיכה בשיאה עד 5:21 מהשלשה של יוי במחצית כשוויליאמס-גוס צלף מהשלוש והיתרון עבר לבלאנקוס. לפרוביטולה עוד הספיק לצמק עם שלשה נוספת, אבל ריאל ירדה לקראת הרבע האחרון ביתרון 55:58.

רבע 4:

ניקולה מירוטיץ' עדיין ללא נקודות, אבל חילק אסיסט ללפרוביטולה שדייק מהשלוש והשווה את התוצאה בפתיחת הרבע הרביעי. סרחיו רודריגס סוף סוף הגיע למשחק עם 7 נקודות רצופות והיתרון שב לצד הלבן. מירוטיץ' השיג נקודה ראשונה הערב מהעונשין ועוד סל שדה ראשון, אך רודריגס, יוי וטבארס היו פשוט עצומים בדקות הסיום והיתרון גדל ל-63:69. מירוטיץ' התעורר מעט מאוחר מדי בניסיון להשאיר את ברצלונה במשחק, יוי דייק פעמיים מהקו ושלשה אדירה של הזוניה פתחה פער דו ספרתי ו-66:78 שהכריע - ריאל מדריד תפגוש את אולימפיאקוס בגמר הפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully