וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הגעת בכר: הכוכב האדום הודיעה שמאמנה יעזוב בתום העונה

אלופת סרביה הודיעה שמילוש מילוייביץ' ייפרד אחרי גמר הגביע ושני מחזורי הסיום בליגה, כאשר מחליפו צפוי להיות מאמן מכבי חיפה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.5/ספורט1

במקביל להתקרבות של מסאי דגו למשרת האימון בקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה, גם המעבר של ברק בכר לכוכב האדום בלגרד עשה הערב (חמישי) צעד נוסף לקראת ההכרזה הרשמית. אלופת סרביה הודיעה כי מאמן הקבוצה שהוביל אותה לאליפות, מילוש מילוייביץ', יעזוב את המועדון בתום העונה.

העזיבה של מילוייביץ' כמובן צפויה, אבל ראשי המועדון הצהירו שוב ושוב בשבועות האחרונים ששום דבר עוד לא סגור וש"למילוייביץ' יש צ'אנס עד סוף העונה להראות שהוא ראוי להמשיך". בסרביה העריכו שההודעה על סיום תפקידו תגיע אחרי גמר הגביע ב-25 במאי - אז הכוכב האדום תוכל להשלים זכייה בדאבל - אבל במועדון החליטו להסיר כל ספק כבר היום.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם האוהדים. ברני ארדוב
המינוי בדרך. בכר/ברני ארדוב

מילוייביץ' נכנס לתפקיד באוגוסט האחרון, כאשר דיאן סטנקוביץ' פוטר בעקבות ההדחה מול מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות. הסרבי בן ה-40 הוביל את קבוצתו לאליפות דומיננטית במיוחד כשהפער בפסגה שני מחזורים לסיום עומד על 24 נקודות.

בניגוד לשנים האחרונות בהן נאלצה להתמודד בשלבי המוקדמות, בשנה הבאה אלופת סרביה תקבל מקום אוטומטי בשלב הבתים של ליגת האלופות, כך שבכר צפוי לאמן בשנה השנייה ברציפות במפעל הבכיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה לפני אלכסנדר דראגוביץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
הוא דווקא לא ישחק תחת בכר. דראגוביץ' שומר על פיירו/GettyImages, Srdjan Stevanovic

פרט למאמן, גם הבלם אלכסנדר דראגוביץ' יעזוב את הכוכב האדום בסיום העונה. האוסטרי הוותיק כועס מאוד על הנהלת המועדון שלא אפשרה לו לעבור לאיטליה בינואר האחרון ודראגו אמר היום לתקשורת במולדתו: "הגיע הזמן לשינוי, אני רוצה לעזוב את הכוכב האדום. שיחקתי בשוויץ, אוקראינה, גרמניה, אנגליה וסרביה. החלום שלי עכשיו הוא לשחק בסרייה A".

לדראגוביץ' בן ה-32 חוזה לעונה נוספת, אבל בסרביה הסבירו היום שההנהלה לא תיכנס איתו לעימותים ותאפשר לו לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully