וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור תורג'מן ברשימה יוקרתית: "חלוץ עם סיומת קלינית"

בגרסה האמריקאית של "הסאן" פרסמו 7 שחקנים "שידליקו את המונדיאליטו". חלוץ מכבי ת"א בפנים "למרות מהירות שלא מתאימה לטופ"

מפגש בין נבחרת הנוער של ישראל לחברים בקהילה היהודית בבואנוס איירס/ההתאחדות לכדורגל

בגרסה האמריקאית של "הסאן" פרסמו היום (חמישי) רשימה של שבעה שחקנים ש"ידליקו את אליפות העולם עד גיל 20" וכללו בה את חלוץ נבחרת ישראל, דור תורג'מן.

הרשימה המקוצרת כוללת גם את פבריסיו דיאס האורוגוואי, קים ג'י-סו הקוריאני, תומאס אנחל הקולומביאני (בנו על חואן פאבלו אנחל), מרכוס לאונרדו הברזילאי, אואן וולף האמריקאי ואיגנסיו מיראמון הארגנטינאי.

ב"הסאן" התייחסו לפרסום בוואלה! ספורט לפיו בנפיקה מגלה עניין בתורג'מן וכתבו: "כאחד הכוכבים של נבחרת ישראל המפתיעה שהגיעה לגמר אליפות אירופה בעונה שעברה, תורג'מן ידוע בסיומת הקלינית שלו. חלוץ מכבי תל אביב עומד להיכנס לשנה האחרונה בחוזהו ולמרות שנראה שאין לו מהירות שמתאימה לרמות הגבוהות ביותר, דווח שבנפיקה מתעניינת בו".

דור תורג'מן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
השחקן הבולט בנבחרת ישראל. תורג'מן/אריאל שלום

אליפות העולם עד גיל 20 (שנתון 2003) תפתח ב-20 במאי ותסתיים ב-11 ביוני. היא הועברה מאינדונזיה לארגנטינה בגלל הקשיים שהערימו האינדונזים בנוגע לאירוח של ישראל וחוסר הסכמה לשחק נגדה.

24 הנבחרות חולקו ל-6 בתים ו-16 מתוכן יעפילו לשמינית הגמר (12 נבחרות שיסיימו במקומות 1-2 ו-4 נבחרות הכי טובות מהמקום השלישי). 8 נבחרות בלבד יסיימו את דרכן אחרי שלב הבתים ולישראל יש סיכוי טוב להעפיל.

המשחקים של הנבחרת בבית ג' (לפי שעון ישראל):

21.5, 21:00: ישראל - קולומביה
24.5, 21:00: סנגל - ישראל
27.5, 00:00: יפן - ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully