וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא היורוליג, ויש נטייה להירגע": מכבי תל אביב צלחה מבחן

18.5.2023 / 7:00

הצהובים התגברו על קושי מנטלי בפתיחת הסדרה מול הפועל באר שבע, ולא צפויים לעשות שינויים בסגל. היליארד יודע: "צריכים לגשת לכל משחק כאילו זה יורוליג"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.5/ספורט1

מכבי תל אביב פתחה את פלייאוף 2023 בליגת העל בכדורסל אתמול (רביעי) ברגל ימין, עם ניצחון ביתי 77:86 על הפועל באר שבע/דימונה. הקבוצה של עודד קטש הגיעה למשחק ללא ווייד בולדווין וג'וש ניבו שלא נרשמו, ולא הרשימה בדקות רבות, אבל הצליחה לשמור על יתרון מסוף הרבע הראשון ולא נתנה לבאר שבע להפוך את התוצאה.

הצהובים השיגו את הניצחון למרות ערב קליעה לא טוב מחוץ לקשת עם שבע שלשות מ-25 ניסיונות, כשמלבד דארן היליארד שקלע 17 נקודות, שאר שחקני הקבוצה דייקו בשתי שלשות מ-17 זריקות. להוציא את היליארד, שלושה שחקנים נוספים קלעו בספרות כפולות: לורנזו בראון עם 14 נקודות ורומן סורקין ואלכס פוית'רס עם 10 כל אחד.

ג'רל מרטין דארן היליארד מכבי תל אביב. לירון מולדובן
"עוד שלב בצמיחה ובשיפור שלנו". היליארד/לירון מולדובן

לאחר המשחק אמר היליארד: "רק ניסיתי לעשות את מה שאני עושה. החברים לקבוצה סמכו עליי שאקלע זריקות, ולמרבה המזל הן נכנסו הערב. זה משחק קשה מבחינה מנטלית אחרי עונת היורוליג שעברנו והאופן שבו היא הסתיימה, אבל ככה זה להיות מקצוען. אנחנו נשחק טוב יותר ככל שהזמן יעבור. אנחנו צריכים להישאר נוכחים ברגע. כמובן שזה לא היורוליג ויש נטייה להירגע, אבל זה עוד שלב בצמיחה ובשיפור שלנו. אם אנחנו ניגש לכל משחק כאילו הוא ביורוליג, אני חושב שנהיה בסדר".

אלכס פוית'רס הוסיף: "הרגשנו כמו במשחק פלייאוף, באר שבע הגיעו מוכנים. יש הרבה קבוצות טובות בליגה הזאת ואנחנו צריכים להגיע מוכנים ועם אותן מנטליות ואנרגיות. ראינו את זה גם במשחק מול הפועל, אתמול בחולון וגם את ירושלים באלופות. היליארד קלע בשבילנו כשהיינו צריכים. אנחנו זקוקים לקליעה הזאת כדי שתכניס אנרגיות ותפתח עבורנו את ההגנה".

במכבי תל אביב לא צפויים לשנות את הסגל לקראת המשחק השני בסדרה ביום ראשון בצהריים בבאר שבע, ורק אם באר שבע תנצח את המשחק השני היא עשויה להשיב את בולדווין לעניינים ברבע הגמר, אחרת הגארד אמור לנוח לפחות עד לסדרת חצי הגמר.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully