וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אנחנו עוד לא שם ב-100 אחוז מבחינת האנרגיות"

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 21:18

מאמן מכבי תל אביב הודה שקבוצתו היתה עייפה מול באר שבע: "צריכים להתחדד מהר מאוד ולאסוף את עצמנו באנרגיות. אין מקום לטעויות"

מכבי תל אביב נחלה אכזבה בפלייאוף היורוליג כשהפסידה במונאקו ולא הצליחה להעפיל לפיינל פור. הערב (רביעי) הצהובים חזרו לזירה המקומית עם 77:86 קשה על הפועל באר שבע במשחק שבו הצהובים בעיקר סבלו מעייפות וסגל שחסר את הכוכב הגדול ווייד בולדווין. דארן היליארד, שפתח במקום בולדווין בחמישייה כיכב עם 5 שלשות ו-17 נקודות והריץ את הצהובים לניצחון אחרי שבאר שבע הצליחה לצמק כבר ל-71:69.

עודד קטש מכבי תל אביב. לירון מולדובן
העיקר הניצחון. קטש/לירון מולדובן

עודד קטש הודה לאחר המשחק: "זה לא היה משחק גדול שלנו אז אנחנו יכולים לקחת רק את הניצחון. אנחנו לא שם ב-100 אחוז באנרגיות וגם לא מנטלית. צריך לתת קרדיט לבאר שבע הם הקשו עלינו מאוד, באו מאוד מוכנים. אנחנו צריכים מהר מאוד להתחדד ולאסוף את עצמנו באנרגיות, והמטרה הזאת של לזכות באליפות זה המטרה הראשונה שלנו כשמתחילים עונה, וזה נכון שהיורוליג לקח ממנו הרבה אנרגיות אבל צריך מהר להתאושש"

"אין מקום לטעויות. הולך להיות לנו משחק לא פשוט במשחק מספר 2. אנחנו צריכים לבוא מאוד מוכנים. אהבתי מאוד את יפתח, איך שהוא עלה, איך שהוא ניהל את המשחק, היה בשליטה, גם הגנתית אהבתי. אנחנו צריכים את כולם, ייקח לנו עוד שבוע עד 10 ימים להתאושש מהדבר הזה שעברנו, גם פיזית היה לנו מאמץ מאוד גדול וגם מנטלית".

"יש נפילת מתח כזאת, אבל הצלחנו להשיג את הניצחון וזה חשוב וזה טוב. אני מאוד מתרגש את מה שבנינו פה השנה, אני גאה על ההבעת אמון, זה משהו שהצבתי בפניי, זה היה לי חשוב. אבל אתם מכירים אותי ויודעים, למאמן אין שקט, מעבר לזה שזה מחמיא ומרגש בעיניי, אני עדיין כל כולי בפלייאוף הזה וזה לא מוריד ממני את הלחץ. אסור לחשוב שדברים ילכו בקלות".

ליאור ליובין אמר: "למדנו מה אנחנו רוצים להוציא מעצמנו מבחינת המאמץ מול מכבי. שילמנו מחיר גדול על ריבאונד ההתקפה, זה נתון שאולי מצליח לקזז טיפה אבל עדיין מכבי גדולים וטובים בזה. שיחקנו מאוד חזק אבל זה לא הספיק. לכל משחק יש את החיים שלו, נבוא עם הרבה אמונה ונשחק את המשחק שלנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully