וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק פרידה מבלומפילד? ריקן חוזר לסגל מכבי תל אביב אחרי יותר מחודש

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 13:56

הקשר יתלבש למשחק מול באר שבע, במה שעשוי להיות משחק הבית האחרון שלו אחרי שמונה עונות במדים הצהובים. גם בר לין ועילאי תומר מהנוער יהיו בסגל (20:30, ספורט3)

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.5/ספורט1

אחרי יותר מחודש בו לא נכלל בסגל הקבוצה, ישוב הערב (שני) אבי ריקן לסגל מכבי תל אביב (20:30, ספורט3) למפגש מול הפועל באר שבע, במה שעשוי להיות משחק הבית האחרון שלו בבלומפילד כשחקן הקבוצה. ריקן לא נכלל בסגל למשחק מול הפועל באר שבע בסיבוב הקודם של הפלייאוף, בתחילת החודש שעבר, ומאז לא מצא לו אייטור קראנקה מקום ב-20 השחקנים המתלבשים, למרות שבעיני רבים משחקני מכבי תל אביב הוא היה צריך להיות בסגל. הערב כאמור יחזור ריקן להתלבש וזה עשוי להיות המשחק האחרון שלו בקבוצה מול יציעי בלומפילד.

ריקן הגיע למכבי תל אביב בקיץ 2015 והיה שותף מלא להעפלה מיידית לליגת האלופות. באליפויות של ולדאן איביץ' היה לו תפקיד מרכזי והסרבי ראה בו גורם משמעותי במועדון גם מקצועית וגם חברתית. לא במקרה שער הליגה היחיד של ריקן העונה הובקע כשאיביץ' העלה אותו בהרכב הפותח במשחק הליגה הראשון מול בני ריינה. לקשר הוותיק היו גם שני שערים בגביע המדינה.

אבי ריקן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
אחד מאהובי האוהדים. ריקן/אריאל שלום

לא ברור אם קראנקה ישתף את ריקן הערב, אך אם הוא יעלה על הדשא זה עשוי להיות לדקות אחרונות כשחקן מכבי תל אביב בבלומפילד, שכן המועדון אמור לעבור מתיחת פנים לקראת העונה הבאה ושחקנים מסוימים, בעיקר כאלה שמסיימים חוזים כמו ריקן, יעזבו.

גם אם יסיים את דרכו במכבי תל אביב אחרי שמונה עונות, לא תהיה לריקן בעיה למצוא לעצמו קבוצה טובה לעונה הבאה וגישושים כבר מתחילים להיות בכיוון של השחקן אשר גדל בבית"ר ירושלים ועשה קריירה עשירה מאוד כולל מחוץ לישראל.

באשר לסגל הקבוצה להערב, בדומה להפועל באר שבע שצריכה להושיב על הספסל שחקני קבוצת הנוער, גם מכבי תל אביב תלביש להערב את שחקני קבוצת הנוער בר לין ועילאי תומר, שוודאי מאוד מאוכזבים מכך שלא המריאו עם נבחרת ישראל עד גיל 20 למונדיאליטו, אבל יכולים להתנחם במעט בכך שהם מתאמנים ומתלבשים עם הקבוצה הבוגרת למשחק הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully