וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "לא נשתמש בתירוצים, חיסורים הם חלק מהעניין"

14.5.2023 / 12:00

מאמן הפועל באר שבע ביקש "להמשיך לעשות את העבודה" נגד מכבי תל אביב (ב', 20:30, ספורט3), ואז "להמשיך להתפלל לנס" במרוץ האליפות. "הם ניצחו אותנו בצורה אכזרית"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע תצא מחר למשחק חוץ נגד מכבי תל אביב (שני, 20:30, ספורט3) עם תקווה לשמור על סיכוי לאליפות גם אחרי שריקת הסיום. כשנותרו שש נקודות בקופה ומכבי חיפה מובילה בארבע, המשוואה פשוטה יחסית. הפסד של אליניב ברדה ושחקניו בכל מקרה יעניק את הצלחת לירוקים ותיקו יספיק לשמור על סיכוי תיאורטי רק אם מכבי חיפה תפסיד למכבי נתניה. ניצחון של הפועל באר שבע ישאיר לה סיכוי רק אם חיפה לא תנצח.

באר שבע תחסר שורה ארוכה של מורחקים ופצועים ותתייצב בבלומפילד עם שישה שחקנים מקבוצת הנוער שיישבו על הספסל ועשויים להשתלב כמחליפים.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
הפועל באר שבע ממשיכה להתפלל לנס. אליניב ברדה/דני מרון

ברדה התייחס לימים המתוחים שהיו באזור הדרום בצל ירי הטילים מרצועת עזה: "זה לא נעים, אבל אנחנו צריכים להמשיך בשגרה שלנו תחת החיים הלא שגרתיים האלה, אין ברירה. קראתי כבר לכל תושבי הדרום להישמע להוראות פיקוד העורף, להקשיב ולא להיות שאננים. אני שמח שיש הפסקת אש ואפשר לחזור לאימונים סדירים ורגועים".

על החיסורים הרבים: "זה חלק מהעניין, בשביל זה יש לנו סגל רחב, לשמחתי קבוצת הנוער סיימה את העונה שלה והעלינו שישה שחקנים שלה לאימונים קבועים איתנו בשבוע שנותר. נבחר את הכי טובים והכי מוכנים, השחקנים מבינים שאנחנו לא נשתמש בתירוצים. כל מי שישחק יצטרך להראות שהוא ראוי ללבוש את החולצה של הפועל באר שבע, חלקם הוכיחו את זה במשחק באשדוד כי הייתה שם רוח לחימה, אחדות והמחליפים עשו עבודה טובה".

המאמן הוסיף: "אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו, אני בעצמי עדיין לא יודע באיזה הרכב ושיטה נשחק. לא נרים ידיים עד הסוף, נבוא למשחק קשה מאוד בבלומפילד מול קבוצה שניצחה אותנו בצורה מאוד אכזרית, עם פנדל בדקה ה-99. ננסה לעשות את העבודה שלנו, מה שעשינו עד עכשיו. נשאב המון כוחות משני המשחקים האחרונים שעשינו בצורה טובה. אנחנו מתפללים לנס, קודם כל נעשה את שלנו".

עוד בוואלה!

גם הוא ייעדר? פטריק קלימלה נטש את אימון הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. לירון מולדובן
יגיעו בסגל חסר לבלומפילד/לירון מולדובן

המגן אור דדיה אמר: "אני שמח שהמצב נרגע, אני רוצה לשלוח חיזוקים לכל תושבי הדרום, עוטף עזה והמרכז. מאחל לנו בריאות ושקט. אנחנו פחות מסתכלים על מה היה במשחקים קודמים, מול מכבי או בכללי, אנחנו באים לעשות את העבודה ורוצים לסיים את העונה בצורה הכי מקצועית שיש. וכל עוד יש את הסיכוי הכי קטן, אנחנו נעשה את העבודה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully