וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא נוסף ללברון, קר הודה: "הקבוצה העדיפה ניצחה". גרין יעזוב?

כוכב הלייקרס הפך לשחקן שניצח הכי הרבה סדרות, מאמן הווריירס הודה: "הלייקרס שלטו בסדרה". מה גורם לפורוורד לשקול את המשך דרכו?

לברון ג'יימס מגיע למשחק נגד גולדן סטייט 5 שעות לפני שריקת הפתיחה/מתוך האתר הרשמי של ה-NBA

הסדרה המסקרנת בין לוס אנג'לס לייקרס לגולדן סטייט ווריירס הגיעה הבוקר (שבת) לסיומה אחרי שהקבוצה מעיר המלאכים השלימה 2:4 עם 101:122 ביתי. בכך האלופה סיימה את דרכה כבר בסיבוב השני, במה שהיה ההפסד הראשון שלה בסדרת פלייאוף לקבוצה מהמערב בעידן סטיב קר.

אנתוני דייויס זוכה לרוב השבחים בפלייאוף הנוכחי וגם הפעם היה נהדר עם 17 נקודות ו-20 ריבאונדים, אך מעל כולם בלייקרס ניצב הפעם לברון ג'יימס. הכוכב בן ה-38 להט עם 30 נקודות, 9 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, שהעלו אותו למקום הרביעי בכל הזמנים בפלייאוף על חשבון שאקיל אוניל.

אגדות. לברון וקרי בתום הסדרה

בנוסף על כך, ג'יימס סופר כעת ניצחון ב-41 סדרות לאורך הקריירה המפוארת שלו, ובכך שבר את שיאו כל הזמנים אחרי שהיה בשוויון עם אגדת הלייקרס דרק פישר. הגמר האיזורי מול דנבר יהיה ה-12 בקריירה של לברון - עד כה הוא מחזיק במאזן 1:10 כאשר ההפסד היחיד היה אי שם ב-2009, עדיין בקדנציה הראשונה בקליבלנד, נגד אורלנדו של דווייט הווארד.

"זה מסע משוגע ואני מקווה שהוא לא ייגמר", הודה דרווין האם, שעושה עבודה נהדרת בעונתו הראשונה כמאמן ראשי, "אנחנו צריכים לחיות את הרגע. עברנו שתי קבוצות נהדרות, כולל אחת שזכתה בארבע אליפויות. אני נהנה ולא נותן לשום דבר להלחיץ אותי. זה כדורסל, זה כיף".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר עם דריימונד גרין. רויטרס
סוף הדרך? גרין וקר/רויטרס

בצד המפסיד, בגולדן סטייט נערכים לקיץ של חשבון נפש ואולי אף למתיחת פנים. קליי תומפסון נכנס לשנה אחרונה בחוזה, דריימונד גרין מחזיק באופציית שחקן לעונה הבאה, ולא פחות חשוב מהם הוא הג'נרל מנג'ר בוב מאיירס שמסיים חוזה ושוקל את עתידו. גרין סיפר לאחר המשחק שהוא עדיין לא קיבל החלטה בנוגע למימוש האופציה. הוא הוסיף כי הוא מודאג מאוד מעתידו של מאיירס, וטען כי זה יכול להשפיע על ההחלטה שלו.

סטיב קר, שכאמור נחל הפסד ראשון בסדרת פלייאוף שאינה בגמר, סיכם: "אני רוצה לברך את הלייקרס, זו קבוצה נהדרת. דרווין האם והצוות שלו עשו עבודה טובה, הוא מאמן רוקי שראה כבר הכל. לברון ודייויס היו נהדרים ושלטו בסדרה. במשחקים 1 ו-4 הסדרה הוכרעה, היו לנו את ההזדמנויות שלנו, אבל ברגעי המפתח של שני המשחקים האלה הלייקרס היו יותר טובים וזה מה שעשה את ההבדל, הקבוצה הטובה יותר ניצחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully