וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופה בחוץ: הלייקרס הדיחו את גולדן סטייט ועלו לגמר המערב

הקבוצה מלוס אנג'לס פירקה את הווריירס 101:122 בדרך ל-2:4 ושחזור הגמר האיזורי מול דנבר מעונת האליפות. 30 ללברון

לברון ג'יימס מגיע למשחק נגד גולדן סטייט 5 שעות לפני שריקת הפתיחה/מתוך האתר הרשמי של ה-NBA

המשפט הבא היה נראה כמו תסריט דמיוני ובדיוני עד לפני כמה חודשים, אך הבוקר (שבת) הוא הפך למציאות - לוס אנג'לס לייקרס הדיחה את האלופה גולדן סטייט ועלתה לגמר המערב. הלייקרס שדשדשו לאורך רוב העונה ושינו לגמרי את פניהם מאז הטרייד של ראסל ווסטברוק, עשו עוד צעד בדרך לטבעת החמישית של לברון ג'יימס כשהשלימו 2:4 בחצי הגמר האיזורי על האלופה היוצאת עם 94:111 חד צדדי וחד משמעי.

הלייקרס נותרו היחידים בפלייאוף יחד עם מיאמי שטרם הפסידו משחק ביתי בפלייאוף 2023, וכמו ההיט גם הם עשו את הדרך הארוכה מטורניר הפלייאין לגמר האיזורי. גם בסדרה הבאה הם לא יהנו מיתרון הביתיות, ושם תחכה להם דנבר נאגטס לשחזור גמר המערב מהבועה ב-2020, שהסתיימה באליפות האחרונה של הקבוצה מעיר המלאכים עד היום. גולדן סטייט מנגד נפרדת מהכתר עם הפסד ראשון בסדרה לקבוצה מהמערב מאז 2014 - טרום עידן סטיב קר.

לברון ג'יימס, שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Harry How, GettyImages
יום חג בעיר המלאכים. לברון ג'יימס חוגג עם חבריו/GettyImages, Harry How

לעיני סוללת כוכבים ומפורסמים ביציעים, רשמו הלייקרס פתיחה חלומית כשלברון ג'יימס מעלה אותם ל-9:22 מוקדם עם שלשה. היתרון צמח כבר ל-17 עם צליפה מחוץ לקשת של אוסטין ריבס, אך סטפן קרי התחמם והקטין ל-31:26 בתום הרבע. הווריירס שלא הובילו לשנייה ניסו להישאר בתמונה, אך הלייקרס שמרו על יתרון יציב של בין 5 ל-10 נקודות. אוסטין ריבס חתם את המחצית עם שלשה מרהיבה מחצי מגרש, שקבעה 46:56 למקומיים.

השלשה הזו של ריבס אולי שברה את הווריירס, מכיוון שבמחצית השנייה ההפרש רק הלך וגדל. ג'יימס וריבס רקדו בדרך ל-53:72, כשמנגד קרי נותר די בודד במערכה וזוכה לסיוע רק מדונטה דיווינצ'נזו. הלייקרס איבדו את דניס שרודר שהורחק בעבירה טכנית שנייה, אך שחקן משלים נוסף, גיבור הניצחון במשחק 4 לוני ווקר, תרם שמונה נקודות בזמן קצר שקבעו 70:88.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוסטין ריבס, שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
התעלה ברגע האמת. ריבס/רויטרס
סטפן קרי, שחקן גולדן סטייט ווריירס. Harry How, GettyImages
האלופה נפרדת. קרי/GettyImages, Harry How

ג'ורדן פול הקטין ל-91:77 בתום הרבע ואף צימק את הפער ל-11 נקודות בלבד בתחילת הרבע האחרון, אך הלייקרס שוב לחצו על הדוושה והראו שבנקודת הזמן הנוכחית הם הקבוצה הטובה בקליפורניה. רוי האצ'ימורה השלים ריצת 0:11 מהירה, ומשם לא הייתה דרך חזרה עבור הווריירס שייפרדו מהתואר.

לברון ג'יימס התקרב לטריפל דאבל עם 30 נקודות, 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, אוסטין ריבס בלט עם 23 כשאנתוני דייויס רושם עוד דאבל דאבל נהדר של 17 נקודות ו-20 ריבאונדים. סטפן קרי נפרד מעונת 2022/23 עם 32 נקודות, קליי תומפסון נפרד עם תצוגה רעה של 8 נקודות ו-3 מ-19 מהשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully