וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקווה הושמע בקטאר, לניר: "מקדישה את המדליה לתושבי הדרום"

עודכן לאחרונה: 12.5.2023 / 21:26

הג'ודוקא הוכתרה אלופת העולם: "היה לי כל כך חשוב לעשות משהו טוב בימים כל כך מורכבים וקשים". הרשקו: "הישג מדהים". פונטי: "זה פשוט ענק". גם יצחק הרצוג בירך

הג'ודוקא הישראלית ענבר לניר זוכה במדליית זהב בקטאר/איגוד הג'ודו

ענבר לניר סיפקה היום (שישי) את אחד הרגעים הגדולים של הג'ודו הישראלי בשנים האחרונות, כשזכתה במדליית זהב באליפות העולם הנערכת בקטאר. בחצי הגמר הכניעה את אליס בלאנדי האיטלקייה, המדורגת 1 בעולם, ובגמר גברה על אודרי צ'ומאו הצרפתיה, לשעבר אלפות העולם. לניר היא הישראלית העשירית שזוכה במדליה אישית באליפות העולם, והשלישית שזוכה במדליית זהב אחרי ירדן ג'רבי (2013) ושגיא מוקי (2019).

"אני שמחה להקדיש את המדליה שלי לתושבי הדרום שעוברים תקופה לא פשוטה, לחיילי צה"ל ולכל מדינת ישראל", אמר לניר. "היה לי כל כך חשוב לעשות משהו טוב בימים כל כך מורכבים וקשים, ואני שמחה ומאושרת שהצלחתי. היה יום מדהים והכל התחבר לי בצורה טובה בזמן המדויק והנכון.
תודה גדולה לצוות בראשות שני הרשקו, למאמנים עידו בר וצ'ארלס צ'יבאנה, למשה פונטי יו"ר האיגוד ולנותני החסות שלי: אלטמן בריאות, ביטוח ישיר, דנאל מוטורס ואייזנברג-אליאש יחסי ציבור וקשרי משקיעים. תודה לכל הסביבה התומכת שלי, למשפחה האהובה ולבן הזוג שלי יונתן".

"הישג מטורף לג'ודו הישראלי, לספורט הישראלי ולג'ודו הישראלי", אמר המאמן שני הרשקו. "ענבר היא אלופת העולם השנייה שאני מאמן וזה מרגש מאוד כמו בפעם הראשונה. ענבר עשתה היום יום אדיר של ג'ודו, והיה לנו חשוב מאוד להביא שמחה למדינה בימים הקשים והמורכבים האלה. ענבר הוכיחה אופי וחוסן מנטלי, יצאה מפיגור, והכל התחבר לה. גאווה אדירה ביום מושלם".

יו"ר האיגוד משה פונטי: "זה פשוט ענק, יש לנו אלופת עולם פעם נוספת! יום היסטורי עם שתי מדליות באליפות העולם, ואנחנו כל כך שמחים לעשות את זה בימים הקשים האלה שעוברים על המדינה שלנו. ענבר נכנסת לרשימה מצומצמת של ספורטאיות ישראליות וספורטאים ישראלים שזכו באליפות העולם, היא עשתה יום נדיר ומדהים, היתה מרוכזת בכל שנייה ביום הזה ומגיעות לה מחמאות בזכות מה שהיא עשתה כאן היום. הצוות בראשות שני הרשקו, שזו פעם שנייה שהוא מוביל ספורטאית לתואר אלופת העולם, שזה הישג חסר תקדים בפני עצמו, עשה עבודה גדולה והם בנו כאן יום מושלם. פיטר גם הוא התמודד מול הגרלה קשה וקרבות לא פשוטים והצליח לצאת עם מדליה מאליפות העולם, ומגיעות גם לו לאורן ולצוות מחמאות. יום ענק לג'ודו שלנו".

יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד: "ענבר לניר ופיטר פלצ'יק נתנו היום הופעה ענקית באליפות העולם בדוחא, עם הפנים לפריז, 15 חודשים לפני המשחקים האולימפיים. ענבר בג'ודו נפלא ונחישות יוצאת מן הכלל הציפה את כולנו בדמעות אושר עם זהב שלישי לישראל באליפות העולם בג'ודו, ופיטר בג'ודו מצוין הוכיח שהוא בצמרת העולמית. ברכות לשני הרשקו ולאורן סמדג'ה ולאיגוד הג'ודו ובהצלחה מחר לרז הרשקו".

מאמנו של פיטר פלצ'יק אורן סמדג'ה: "למרות הגרלה קשה מאוד פיטר הוכיח נחישות נהדרת, פיטר ניצח ספורטאים מעולים וחזקים, מדליסטים אולימפיים ומאליפות העולם. תחרות בהחלט טובה, משמחת ומעודדת. נבחרת הגברים מסיימת אליפות עולם עם מדליית ארד של פיטר ומקום חמישי של שגיא מוקי, ומגיעות מחמאות לספורטאים ולצוות, אני גאה בהם. מגיעות ברכות גדולות לענבר לניר ולשני הרשקו על ההשיג האדיר של ענבר, יום מדהים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"ברכות לענבר לניר על הזכייה במדליית זהב ולפיטר פלצ'יק על הזכייה במדליית הארד באליפות העולם בג'ודו" צייץ נשיא המדינה, יצחק הרצוג. "הבאתם למדינת ישראל הרבה כבוד עם הישגים מדהימים ואנו גאים בכם!"

שר התרבות והספורט מיקי זוהר הוסיף: "איזו בשורה מדהימה שקיבלנו לכבוד שבת, ענבר לניר שלנו זכתה באליפות העולם בג'ודו! איזה גאווה ושמחה לאזרחי ישראל במיוחד בעת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully