וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון כפתה משחק שביעי על פילדלפיה, דנבר הדיחה את פיניקס

16 נקודות של טייטום ברבע ה-4 סידרו לסלטיקס 86:95 ו-3:3 בסדרה. טריפל דאבל של יוקיץ' הוביל ל-100:125 על פיניקס, ששוב קרסה

שני משחקים נערכו הלילה בפלייאוף ה-NBA: ג'ייסון טייטום סחף את בוסטון לניצחה בפילדלפיה בדרך ל-3:3 בסדרה. דנבר רמסה את פיניקס הפצועה ועלתה לגמר המערב על חשבון דוראנט ובוקר.

משחקי הלילה בשלב חצי גמר פלייאוף ה-NBA:

פילדלפיה (3) - בוסטון (2) (3:3 בסדרה) 95:86
פיניקס (4) - דנבר (1) (דנבר ניצחה 2:4 בסדרה) 100:125

ניקולה יוקיץ' דנבר. רויטרס
בדרך לאליפות ראשונה בקריירה? יוקיץ'/רויטרס

פיניקס (4) - דנבר (1) (דנבר ניצחה 2:4 בסדרה) 100:125

בדיוק לפני שנה פיניקס התייצבה למשחק הדחה בפלייאוף נגד דאלאס. זה נגמר בתבוסה צורבת אחרי פיגור 57:27 במחצית. והנה, כעבור שנה ועם קווין דוראנט הפעם בחמישייה שלה, פיניקס חוותה דה ז'ה וו ופיגרה 81:51 משפיל בדרך לעוד הדחה צורבת במיוחד. פיניקס התבשרה קצת לפני המשחק שדיאנדרה אייטון הפצוע לא יעמוד לרשותה ויחד עם החיסרון של כריס פול זה כבר היה יותר מדי עבור הסאנס מול המכונה המשומנת של דנבר, שתמתין למנצחת בין הלייקרס לגולדן סטייט בגמר לאחר ניצחון חוץ ראשון בסדרה.

סל של ביומבו הסנטר המחליף של אייטון עוד קבע 26:27 בלבד לנאגטס כשנותרו 3 דקות לסיום הרבע הראשון, אלא שמכאן דנבר שעטה עם ריצת 0:17 מדהימה ופשוט גמרה את המשחק הזה כבר ברבע הפותח, כשדוראנט ובוקר לא מפסיקים להחטיא. ניקולה יוקיץ' רשם עוד טריפל דאבל של 32 נקודות, 10 ריבאונדים ו-12 אסיסטים ויש לו כעת יותר טריפל דאבלים של 30 נקודות בפלייאוף מכל הסנטרים ביחד.

קווין דוראנט פיניקס. רויטרס
איזה סיום עונה מאכזב. קווין דוראנט/רויטרס

ג'מאל מארי, שהיה בספק קל למשחק הזה בגלל מחלה, הוסיף 26 נקודות וקנטביוס קולדוול הוסיף 21 כולל שתי שלשות שהובילו את הריצה ברבע הראשון. שלושת הכוכבים של דנבר הספיקו כדי להנחיל מפלה שנייה רצופה לסאנס, שלפני שלוש שנים הגיעו עד לגמר ה-NBA. דוראנט קלע 23 למפסידים, אבל השיג את רוב הנקודות כשהמשחק כבר הוכרע. דווין בוקר לא הופיע עם 12 נקודות בלבד וקמרון פייס התבלט על רקע חולשת הכוכבים עם 31 נקודות שהיו רחוקות מלמנוע מפלה.

ג'ייסון טייטום בוסטון מול פילדלפיה. רויטרס
קלע יותר מכל פילדלפיה ברבע האחרון. טייטום/רויטרס

פילדלפיה (3) - בוסטון (2) (3:3 בסדרה) 95:86

סגנית האלופה הגיעה למשחק הזה עם הגב אל הקיר בידיעה שהפסד יעלה לה בהדחה, שנה לאחר שהיא מתחה את גולדת סטייט בגמר ה-NBA. ג'ייסון טייטום חווה ערב קליעה נוראית והחטיא את שש הזריקות הראשונות שלו מחוץ לקשת, אבל לרבע הרביעי הוא הופיע בענק וסחף במו ידיו את הסלטיקס לניצחון הזה עם לא פחות מ-16 נקודות ברבע האחרון לעומת 13 של פילדלפיה כולה, שכמו במשחק הקודם קרסה במאני טיים, אבל הפעם הארדן לא הצליח להושיע אותה מהפסד.

טייטום החטיא את 15 מתוך 16 הזריקות הראשונות שלו, אבל תפר שתי שלשות קלאץ' ברבע האחרון. טייריס מקסי קלע שתי זריקות עונשין שקבעו 81:83 לפילדלפיה כשנותרו 5:57 דקות לסיום, אבל מכאן ואילך זה היה המופע של טייטום, שקלע שתי שלשות רצופות ולאחר מכן הוסיף שתיים נוספות והשלים ריצת 1:14 כשבתווך רק מקסי קלע מהקו והסל הראשון של המארחים היה 22 שניות לסיום כשהמשחק היה גמור.

ג'יימס הארדן ג'יילן בראון. רויטרס
הפעם לא הצליח להושיע את פילי. הארדן במאבק עם טייטום/רויטרס

ההפסד הזה הוציא את כל השדים מהארון של דוק ריברס, שזכה באליפות בלתי נשכחת עם אותה בוסטון ב-2008, אבל מאז הפסיד לא פחות מתשע פעמים במשחק 7 בסדרות הפלייאוף - יותר מכל מאמן אחר ב-NBA. כדי לנצח שוב בבוסטון הוא יהיה חייב את הארדן בשיאו ובטח את אמביד ה-MVP הטרי, ששני משחקים רצופים לא מתפקד ברבע המכריע.

טייטום סיים את המשחק הזה עם 19 נקודות באחוזים איומים (5 מ-21) אבל ניצח את המשחק ברבע האחרון וגם הוסיף 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים לבוסטון, שכעת תנסה להכריע את הסדרה באולמה הביתי. מרכוס סמארט הוסיף 22 למנצחים וג'יילן בראון 17. ג'ואל אמביד קלע 26 למפסידים כמו גם טייריס מקסי, אבל כמו במשחק הקודם נעלם ברבע האחרון וקרס תחת הלחץ. ג'יימס הארדן, שניצח לפילי את המשחק הקודם, נקלע לערב נוראי כמו במשחקים 2 ו-3 עם 13 נקודות (4 מ-16 מהשדה), 9 אסיסטים וגם 5 איבודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully