וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונסון לא קיבל אפילו שניית מנוחה: "אף אחד לא עובד קשה כמוהו"

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 9:36

כוכב הניקס שיחק את כל 48 הדקות ונצץ מול מיאמי, ת'יבודו: "הוא פשוט מדהים, אולי אעשה את זה גם במשחק הבא". גם בהיט פרגנו

ג'יימס הארדן והמפגש עם ניצול הטבח באוניברסיטת מישיגן סטייט/מתוך טוויטר

טום ת'יבודו ידוע ברחבי ה-NBA כמאמן שנוטה לשחוק את הכוכבים שלו. באופן מסורתי, מקבלי הדקות הגדולים ביותר בליגה הגיעו מהקבוצות של המאמן הקשוח, אך הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא שבר אפילו את השיאים שלו. בפיגור 3:1 מול מיאמי, הותיר את ג'יילן ברונסון על הפרקט למשך כל 48 הדקות, וכך עשה גם עם קוונטין גריימס. התוצאה? ניו יורק ניצחה את ההיט 103:112, צימקה את הסדרה ל-3:2 ונותרה בחיים בפלייאוף.

"לא דיברנו על זה, היה ברור לי שאעשה מה שצריך לעשות", אמר הרכז הנהדר, שסיים עוד מופע פלייאוף מרשים עם 38 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. "אם נצטרך, הם ישחקו 48 דקות גם במשחק 6, זה לא מפחיד אותי", אמר מאמנו. "מה כבר אפשר להגיד על ג'יילן? הוא פשוט מדהים. מנהיג גדול, קשוח פיזית, קשוח מנטלית, חושב תוך כדי תנועה, יודע לחבר את כולם. זה מה שהופך אותו למיוחד. מעולם לא ראיתי מישהו עובד כמוהו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עוד ב-NBA

ברונסון וגריימס הפכו לשחקני הניקס הראשונים שמשחקים את כל 48 הדקות בפלייאוף, מאז וולט פרייז'ר וג'רי לוקאס ב-1972. הרכז זכה למחמאות מקיר לקיר. "זה מה שהוא עושה כל השנה", אמר חברו לקבוצה ג'וליוס רנדל. "זה מי שהוא - הוא לוחם שרוצה לנצח, ומוכן להשאיר את הכל על הפרקט. הוא סחב אותנו".

גם ביריבה פרגנו. "הוא שיחק 45 דקות במשחק שעבר, ו-48 עכשיו", אמר לאורי. "חייבים לתת לו קרדיט, הוא כל כך אגרסיבי, כל הזמן מתקיף". אריק ספולסטרה הוסיף: "חייבים לכבד אותו כמתחרה, הוא כל הזמן מוצא דרך להשפיע על המשחק ולעשות מהלכים גדולים".

ג'ימי באטלר לא נח לשנייה במחצית השנייה וכמעט הצליח להשלים קאמבק. "אם ספולסטרה יגיד לי לשחק 48 דקות, אתלבש ואהיה מוכן", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully