וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן טנריפה: "נצטרך לתת יותר מ-100 אחוז כדי לנצח את ירושלים"

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 13:08

"זו יריבה מאוד ממושמעת", אמר צ'וס וידורטה לקראת חצי גמר ליגת האלופות. מאמן נבחרת פינלנד החמיא: " ירושלים יכולה להקשות על כל קבוצה, היא סופר-רעבה" (שישי, 18:30)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.5/ספורט1

רגע האמת של הפועל ירושלים יגיע מחר (שישי, 18:30), כשהאדומים יפגשו את טנריפה החזקה בחצי גמר ליגת האלופות של פיב"א. האלופה המכהנת נחשבת פייבוריטית ברורה, אולם שחקניו של אלכסנדר דז'יקיץ' כבר הוכיחו העונה שוב ושוב שהם מסוגלים להתמודד כמעט עם כל אתגר שמגיע לפתחם.

"אף קבוצה חלשה לא מגיעה לפיינל פור", אמר היום מאמן טנריפה צ'וס וידורטה במסיבת העיתונאים. "אין דבר כזה יריבה קלה, זה פיינל פור מאוד שוויוני. ירושלים קבוצה מאוד ממושמעת, נצטרך לתת מאה אחוז, אולי יותר, כדי שיהיה לנו סיכוי לנצח".

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. לירון מולדובן
ההגנה המפורסמת תקשה גם על טנריפה? שחקני הפועל ירושלים/לירון מולדובן

עוד על הפועל ירושלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מאמן נבחרת פינלנד בהווה ושטרסבורג בעבר לאסי טובי ניתח את המפגשים, והחמיא לירושלמים. "היא קבוצה שבנויה היטב והשתפרה משבוע לשבוע", אמר ל"יורוהופס". "היתה לה ריצה מרשימה, היא לא הפסידה במשך כמה חודשים. יש לה קו אחורי גבוה שיכול להקשות על ניהול המשחק של טנריפה והיא הוכיחה שביכולתה לשחק הגנה חזקה מאוד. שחקנים כמו ליוואי רנדולף יכולים להרוג אותך בהתקפה".

טובי, שהפסיד אשתקד להפועל חולון עם שטרסבורג בליגת האלופות, הוסיף ואמר על ירושלים: "היא סופר-רעבה לתואר ורוצה להראות זאת, כי הזרקור הוא על מלאגה וטנריפה. הגנתית, זו קבוצה שיכולה להקשות על כולן. יהיה מעניין לראות איך היא תטפל במרסליניו הוארטס".

ובכל זאת, הספרדים פייבוריטים גם בעיניו של טובי: "כל אחד בקבוצה הזו יודע מה תפקידו, הם ביחד הרבה זמן ולכן הם הפייבוריטים. הם התמודדו מול המון אתגרים שונים, התגברו על קשיים, והבסיס אותו בסיס. אי אפשר להפתיע אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully