וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים המריאה: "זה הכי רחוק שרוב השחקנים פה הגיעו באירופה"

האדומים יצאו לספרד בתקווה לשוב עם תואר. קרינגטון: "פסגת הקריירה שלי". שגב: "בטוח שהקהל ייצר לנו אווירה ביתית"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.5/ספורט1

עם כל הכבוד לניצחון השלישי על מכבי תל אביב בליגה העונה, רגע השיא של הפועל ירושלים יגיע בסוף השבוע הקרוב כשהאדומים יפגשו את טנריפה בחצי גמר פיינל פור ליגת האלופות של פיב"א. היום (שני), ארבעה ימים לפני המשחק, המריאה הקבוצה למלאגה שבספרד, שם ייתקיימו המשחקים.

קאדין קרינגטון אמר לפני ההמראה: "המאמן יודע מה הוא עושה, אנחנו נוסעים מוקדם כמו בכל העונה בליגת האלופות, כדי להתאקלם שם ולהתאמן קצת. זה חשוב עבורנו. אני מתרגש מאוד מהאפשרות לזכות בתואר, זה הכי רחוק שהגעתי במפעל אירופי וכך גם הרבה שחקנים אחרים פה. כולנו לוקחים ברצינות את ההזדמנות לייצג את המועדון, את ירושלים ואת המדינה. זו פסגת הקריירה שלי בוודאות. ברור שאנחנו באים לנצח".

על הקהל שילווה את הפועל ירושלים בפיינל פור: "האוהדים שלנו היו נהדרים כל העונה. 3,000 אוהדים שיהיו מאחורינו הם כמו שחקן שישי, אז זה יהיה נהדר ואנחנו מצפים לזה".

איתי שגב הפועל ירושלים חגיגה. רויטרס
הפועל ירושלים מקווה לחזור ארצה עם גביע. איתי שגב/רויטרס

הקפטן איתי שגב הוסיף: "אנחנו רוצים להשיג את היתרון ולהיכנס לאווירה, להרגיש את האולם ולהתחיל להתאמן. עשינו את זה הרבה פעמים השנה ומרגישים שזה הדבר הנכון. לטנריפה יש את היתרונות שלהם ולנו יש את שלנו, אני מאמין שעם האיכויות שלנו והעבודה שעשינו לאורך כל השנה, נוכל לנצח".

הסנטר התייחס למעמד וההגעה אליו כבר בעונה הראשונה של הסגל הזה יחד: "זה מרגש למועדון, לשחקנים ולקהל, זה משהו מאוד גדול. אבל זה מתחיל מפוזשן אחרי פוזשן, משחק מאוד גדול ואינטנסיבי. כיף להיות באירוע הזה ולהרגיש כל יום את החיבור בקבוצה מתחזק ומתהדק. זה תוצר של עבודה אינטנסיבית וסיזיפית, קרדיט לצוות, למועדון ולנו השחקנים".

על התמיכה מהאוהדים: "מרגש. קיבלנו טעימות במהלך העונה למה הקהל שלנו מסוגל לייצר ואני בטוח שגם שם תהיה אווירה ביתית, שתדחוף אותנו ותעזור לנו להשיג ניצחון".

לסיום נשאל שגב אם זה רגע השיא שלו בקריירה: "אני מנסה לא לדרג, אבל זה בהחלט אחד הגדולים והחשובים. היו לי כמה כאלה, למדתי איך לבוא למשחקים כאלה ואני ממאין שגם הקבוצה למדה. הוכחנו השנה שאנחנו יודעים להתמודד עם משחקי נוקאאוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully