וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הייתי מגיע מוקדם יותר, היינו יכולים לעשות פלייאוף עליון"

חיים סילבס דיבר לקראת משחק סיום העונה של הפועל תל אביב מול חדרה (שבת, 19:00, ספורט3): "הגעתי בסכנת ירידה אמיתית, אמרו לי שאני עושה טעות. ניתן הזדמנות לשחקנים שהמועדון רוצה לבדוק לשנה הבאה. קונטה? מה שעשה נגד ק"ש פגע מאוד, חוסר אחריות"

תקציר: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה 2:2/ספורט1

לאחר שהבטיחה הישארות בליגה בצורה דרמטית ומתוקה מול עירוני קרית שמונה, תנעל ביום שבת הקרוב (19:00, ספורט3) הפועל תל אביב את העונה שלה עם משחק חוץ חסר חשיבות מול הפועל חדרה. ניצחון עשוי לסדר לאדומים את המקום השלישי בסיום הפלייאוף התחתון.

היום ערך חיים סילבס מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות, ובה אמר: "כון שלא תהיה למשחק חשיבות ברמת המטרות, אבל נעשה את המקסימום כדי לצאת במצב רוח טוב ממנו. ננצל אותו כדי לתת הזדמנות לשחקנים ששיחקו פחות, לתת לשחקנים שהמועדון אולי רוצה לבדוק לקראת העונה הבאה. המתח האדיר שסחבנו בשבועות האחרונים הגיע לקיצו, ואנחנו שמחים כי זה היה מתח קשה".

על הסברת המצב הבטחוני לשחקנים הזרים: "מנסים לשמור עליהם ולחזק אותם, אבל לא לתת לזה יותר מדי נפח, להגיד שזה לא משהו יותר מדי גדול. אני מניח שזה לא נעים, המציאות שאנחנו התרגלנו אליה היא חדשה עבורם".

על התנהלותו של אנטואן קונטה במשחק נגד קרית שמונה: "הוא לא נשאר למשחק הקרוב, הוא גם ככה היה כבר צריך להיות על מטוס הביתה. הסיטואציה הייתה לא נכונה ויותר נכון היה להיפרד כמה שיותר מהר. מה שהוא עשה נגד קרית שמונה היה חסר אחריות, פוגע מאוד, זה היה יכול לעלות לנו ביותר. גם את המכשול הזה צלחנו".

חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
סילבס/ניב אהרונסון

סילבס ניצל את ההזדמנות כדי לסכם את התקופה שלו במועדון: "הגעתי בסכנת ירידה אמיתית, אחרי ה-6:0 להפועל באר שבע. הקבוצה הייתה מרוסקת מקצועית ומנטלית, זה לא היה 6:0 מקרי. המון אנשים אמרו לי שאני עושה טעות, שאין לי מה להרוויח, אי אפשר להגיד לא להפועל תל אביב, זה לא משנה מה הסיטואציה. התהחיל היה קשה והמשימה הייתה קשה מאוד. קרו דברים טובים, לא מבריקים, שגרמו לכך שהקבוצה לא תרד ליגה. עמדתי במטרה שלי. זה לא היה סקסי, אבל כן יעיל".

"השפעתי על הקבוצה הגנתית מאוד מהר. באלמנט הספציפי הזה זו הייתה הצלחה מאוד גדולה. עצרנו את מפולת ההפסדים, היו לנו נקודות ציון כמו הדרבי שבועיים אחרי שהגעתי. היה לי חשש שבמשחק הזה הקהל ייפרד מאיתנו סופית, עשינו עבודה טובה והפכנו משחק של פערים גדולים למשהו שיכול לתת את הביטחון ולקרב את הקהל. האם זה המקסימום שהיה אפשר להוציא מהקבוצה? אני חושב שכן. אם הייתי מגיע מוקדם יותר או פותח את העונה, היינו עומדים במטרות ומגיעים לפלייאוף העליון".

"האם אפתח את העונה הבאה? אני אופטימי. יש 3-4 מועדונים שבהם אתה עובד ומגיע להישגים, שאר המועדונים באותם איזורים. עשיתי פלייאוף עליון עם הפועל חיפה ולא זוכרים כי זה לא אליפות או גביע. אני רוצה לחזק מועדונים כמו הפועל ירושלים או אפילו ריינה. היה להם את כל הסיבות לפטר, אבל הם הסתכלו על מה שטוב אצלם, לא חשבו על מי יש בחוץ. הם עברו משברים ביחד וידעו שאי יציבות זה חלק מהמציאות".

על הקשר שלו עם האמריקאים: "דיברנו בתחילת התהליך, אבל מאז לא. הם תמיד חיזקו והיו אדיבים בהתנהלות, בעיקר נתנו לנו שקט לסיים את המשימה. אם יש תכנית מסוימת אז היא לא תלויה בשיחה כזו או אחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יהב גורפינקל, שחקן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
עונה קשה באדום. גורפינקל/מאור אלקסלסי

יהב גורפינקל סיכם עונה ראשונה באדום: "לא ציפיתי לעונה כזו, ציפיתי שיהיה יותר חלק ונוח, כדורגל יותר יפה. עברנו המון דברים, באופן אישי מאז שסילבס הגיע חוויתי יותר יציבות. היו המון עליות וירידות, שמח שזה נגמר כך שאנו יכולים להיות שקטים במשחק האחרון, להינות ולבוא משוחררים".

"הגעתי כשחקן חדש, לוקח זמן להתאקלם", הוסיף המגן, "חדר ההלבשה עבר כמה שינויים, היה לי קצת מוזר. מאמצע השנה זה יותר התייצב, נוצרו חברויות ונהיינו מגובשים, גם התוצאות השפיעו. איפה אהיה בעונה הבאה? זה עוד מוקדם, אבל אני רואה את עצמי בהפועל תל אביב, יש להם אופציה עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully