וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד אמיץ: על ההתפטרות של ברק יצחקי ממכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 6:32

האוהדים שלחצו, קיללו ודרשו את ראשו ותחושת האחריות למצב המועדון. ברק יצחקי ביקש לעזוב כבר לפני שלושה חודשים, אך לבקשת גולדהאר נשאר עד תום העונה. ערן זהבי נפרד: "יודע שעברת תקופה לא פשוטה, מקווה שתצא ממנה חזק יותר"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

ברק יצחקי התפטר ממכבי תל אביב. מיטש גולדהאר לא סיים את דרכו ואיש במועדון לא רמז לו שכדאי לו לעשות את הצעד הזה לפני שיראו לו את הדלת החוצה. זו הייתה החלטה שלו ומעט מאוד אנשים ידעו על מה שמתחולל אצלו בראש אבל גם בבטן.

למעשה, יצחקי ביקש לעזוב את מכבי תל אביב כבר לפני שלושה חודשים ונשאר במועדון והמשיך כרגיל עד כה רק לבקשת גולדהאר, שרצה שיישאר לפחות עד תום העונה. החודשים האחרונים היו קשים עבור יצחקי. הלחץ מצד הקהל שרובו הקולני דרש את ראשו, מאוד פגע בו. הוא הרגיש שהוא חייב לעשות את הצעד ולעזוב, אפילו שידידו הקרוב בן מנספורד הגיע לארץ השבוע ולא הייתה שום בעיה ששניהם יעבדו מעכשיו יחד. הבוקר (רביעי) עוד קיים יצחקי פגישות עבודה לעונה הבאה ביחד עם מנספורד וג'ק אנגלידיס. גם אחרי ההודעה שלושתם המשיכו לשבת לפגישות עם גורמים שונים שהגיעו לקרית שלום ולמשרדים שליד בלומפילד.

ברק יצחקי, המנהל המקצועי של מכבי תל אביב. אבי רוקח
החלטה מפתיעה, אבל כזו שהתבשלה תקופה ארוכה. יצחקי/אבי רוקח

ההחלטה שלו נפלה כרעם ביום בהיר על רבים במועדון שלא היו בסוד הלבטים שלו, על אף שביקש לעזוב כבר לפני שלושה חודשים - גם המאמן אייטור קראנקה והשחקנים לא ידעו על כך דבר וגילו רק היום על אשר התרחש מאחורי הקלעים. יצחקי החליט לעזוב כי הרגיש שכל החצים הופנו אליו בעונה האחרונה והסיטואציה הייתה קשה מדי עבורו. הוא לא רצה להמשיך להיות האיש שמסומן בקרב האוהדים כ"אדם הרע" במועדון ולכן החליט לעשות צעד אמיץ ולעזוב.

אחרי ההודעה, גם ערן זהבי נפרד מיצחקי וכתב באינסטגרם: "תודה על הכל ובהצלחה בהמשך הדרך, יודע שעברת תקופה לא פשוטה ומקווה שתצא לדרך חדשה חזק יותר".

עוד בוואלה!

ברק יצחקי עוזב את מכבי תל אביב: "האינטרסים של המועדון מעל הכל"

לכתבה המלאה

מיהו מאמן העונה בליגת העל?

38%
ברק בכר
11%
אליניב ברדה
11%
זיו אריה
39%
רן קוז'וך
1%
שרון מימר
הסקר הסתיים
41007 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully