וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי התפטר ממכבי תל אביב: "האינטרסים של המועדון מעל הכל"

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 13:30

מנהל המקצועי של הצהובים החליט שלא להמשיך בתפקיד אחרי הרבה לחץ שהופעל עליו גם מצד אוהדים לאורך כל העונה: "תמיד נתתי 100 אחוז. זו החלטה לא קלה". גולדהאר: "מעריך מאוד את תרומתו למועדון"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

זעזוע במכבי תל אביב: ברק יצחקי, המנהל המקצועי המסור של המועדון בשנים האחרונות, הודיע כי יעזוב את תפקידו בתום העונה. יצחקי החליט לעזוב את המועדון אחרי הרבה לחץ שהופעל עליו גם מצד אוהדים לאורך כל העונה, כולל קללות בלא מעט משחקים. יצחקי פרש ממשחק פעיל בסיום עונת 2017/18 ובתום אותה עונה קיבל תפקיד בצוות המקצועי של מכבי תל אביב, כאשר למעשה הוא נכנס לנעליים של ג'ורדי קרויף.

החל מה-26 באוקטובר 2021 ועד ה-14 בדצמבר 2021 יצחקי שימש כמאמן זמני של המועדון עקב פיטוריו פטריק ואן לוון, ועד מינויו של מלאדן קרסטאיץ'. בתקופה הזו הוא אימן את הקבוצה בשישה משחקים בהם צברה הקבוצה 14 נקודות מתוך 18 אפשריות.

ברק יצחקי, המנהל המקצועי של מכבי תל אביב. אבי רוקח
לא ימשיך במכבי תל אביב. יצחקי/אבי רוקח

ברק יצחקי אמר לאתר הרשמי: "ברצוני להודות למיץ' על האמון שנתן בי כשקיבלתי את התפקיד. תמיד נתתי 100% בטוב וברגעים הקשים והיצבתי את האינטרסים של המועדון מעל לכל. זו לא החלטה קלה לעזוב מקום אותו אתה כל כך אוהב ומעריך. למכבי תמיד יישאר מקום מיוחד אצלי בלב."

הבעלים, מיטש גולדהאר אמר: "ברק עבד במשך שנים רבות במכבי והיה מהימן ונאמן למועדון. ברק הוא אדם עם יושרה ואני מאוד מעריך את תרומתו למועדון כמו גם את העובדה שנשאר בתפקידו עד תום עונה מאתגרת זו. כולנו מאחלים לו בהצלחה בכל דרך חדשה בה יבחר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully