וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל קבוצה אחרת כבר הייתה מוותרת": במדריד חוגגים מהפך היסטורי

ריאל הפכה לראשונה שמעפילה לפיינל פור אחרי פיגור 2:0 בסדרה: "הראתה את ה-DNA שלה כשהכי הייתה צריכה". ויניסיוס, אנצ'לוטי ודונצ'יץ' פרגנו, קבלת פנים חמה לשחקני פרטיזן בבלגרד

תקציר: ריאל מדריד - מלאגה 90:102/ספורט1

המאזן לפיו אף קבוצות יורוליג לא ניצחה בחוץ את המשחק החמישי בסדרת הפלייאוף נשאר תקף, אך אתמול (רביעי) התרחשה היסטוריה אחרת כאשר ריאל מדריד הפכה לקבוצה הראשונה שמעפילה לפיינל פור אחרי פיגור 2:0.

המדרידאים נכנעו לפרטיזן בלגרד בשני המשחקים הראשונים בבית, ואחרי שני ניצחונות בבירת סרביה הם שוב הסתבכו ופיגרו ב-18 נקודות במשחק המכריע. עם זאת, כמו שרק היא יודעת, ריאל מדריד יצאה גם מזה בדרך ל-94:98 ו-2:3 בסדרה. בשישי הבא תפגוש ריאל בפיינל פור בקובנה את ברצלונה לקלאסיקו לוהט, כאשר בחצי הגמר השני תתמודד אולימפיאקוס מול מונאקו שהדיחה את מכבי תל אביב.

שבחים גם מקבוצת הכדורגל. אנצ'לוטי

דונצ'יץ' מפרגן

גרשון יאבוסלה שוב היה מושעה, גבריאל דק הפצוע נעדר ו-וולטר טבארס הסתבך בבעיית עבירות, ומי שהובילו את הקאמבק היו דווקא שלושת הספרדים הוותיקים שעשו כברת דרך כל כך ארוכה ביורוליג - סרחיו רודריגס, סרחיו יוי ורודי פרננדס. "ריאל מדריד עם מהפך היסטורי, זה אחד הקאמבקים הגדולים בהיסטוריה המודרנית שלה", קבעו ב"מארקה" לאחר החזרה במשחק החמישי, "היא הראתה את ה-DNA שלה כשהיא הכי הייתה צריכה. כל קבוצה אחרת כבר הייתה מרימה ידיים, אבל ריאל מדריד לא".

המאמן צ'וס מתאו, בעונתו הראשונה כמאמן ריאל, חגג את הניצחון על שועל הקרבות הוותיק ז'ליקו אוברדוביץ': "לפעמים למה שקורה בספורט אין הסבר הגיוני. היינו בפיגור 2:0 ובמינוס 15 במשחק השלישי וחזרנו מזה, שיחקנו עם הרבה בגרות בבלגרד. הייתה לנו את האמונה והביטחון גם כשחשבו שאנחנו מתים".

הבלאנקוס זכו לשבחים ברשתות החברתיות מהקולגות מהכדורגל, כאשר ויניסיוס שנכח באולם צייץ: "אין דבר בלתי אפשרי למי שמדרידיסטה". מאמן קבוצת הכדורגל של הבלאנקוס, קרלו אנצ'לוטי, הוסיף: "בכדורגל ובכדורסל זה אותו דבר. ריאל מדריד אף פעם לא מוותרת". אקס קבוצת הכדורסל, לוקה דונצ'יץ', העלה תמונה של יוי, רודריגס ופרננדס מהקדנציה הקודמת שלהם בריאל.

קבלת פנים חמה לשחקני פרטיזן בחזרה לבלגרד

בצד המפסיד, תחושת האכזבה בפרטיזן הייתה קשה אחרי איבוד היתרון הגדול. המאמן ז'ליקו אוברדוביץ' בירך את הבלאנקוס עם הניצחון בסדרה ואמר בסיום: "היינו צריכים לשחק 40 דקות כדי לנצח. התחלנו עם הרבה ביטחון אבל בדקות האחרונות היינו למעשה בלי הגנה. אני רק יכול להיות גאה בקבוצה. חזרנו ליורוליג אחרי שמונה שנים והייתה לנו עונה נהדרת. הייתה לי תחושה שלא נוכל להימנע מהאופוריה".

עם חזרתם לבלגרד הלילה, שחקני פרטיזן זכו לקבלת פנים חמה מצד אוהדי הקבוצה שהצליחו לייצר אווירה ביתית גם בשדה התעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully