וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי קאמבק ענק: ריאל מדריד עלתה לפיינל פור של היורוליג

הבלאנקוס מחקו מינוס 17 ברבע השלישי, ניצחו 94:98 והשלימו 2:3 בסדרה בה כבר פיגרו 2:0. יפגשו את ברצלונה בחצי הגמר בשבוע הבא

שחקני מכבי תל אביב מגיעים לאימון קליעות לפני משחק 5 מול מונאקו/צילום: סאשה ורגס

הסדרה הכי משוגעת ברבע גמר היורוליג הסתיימה בצורה הכי משוגעת שיש. ריאל מדריד עלתה הערב (רביעי) לפיינל פור אחרי ניצחון 94:98 על פרטיזן בלגרד, שהושג אחרי קאמבק גדול. הבלאנקוס שכבר פיגרו 2:0 בסדרה אחרי שני הפסדי בית, נראו הערב בדרך להדחה, אבל התעוררו בזמן ועלו למפגש עם ברצלונה בחצי הגמר.

אחרי רבע ראשון צמוד, פרטיזן טסה קדימה עם רבע שני של 17:32. הסרבים הוליכו במחצית 39:55 ובתחילת הרבע השלישי טיפסו ל-41:58, כשקווין פאנטר שחזר מהשעייה של שני משחקים צולף מחוץ לקשת. אלא שהפעם בניגוד לשני משחקי הבית הקודמים שלה, ריאל התעשתה בזמן.

הספרדים התחילו לנגוס בפער של פרטיזן בעקביות, נכנסו לרבע האחרון בפיגור 76:69 ובהמשך השלימו את הקאמבק. סרחיו רודריגס הוביל עם דקות פנומנליות, סרחיו יויי צלף ודווקא הגווארדיה הוותיקה של ריאל הייתה זו שהובילה את המפנה. ריאל השוותה ל-81:81 ובהמשך עלתה ל-83:88 - משם לא הביטה יותר לאחור ובסיום 94:98.

סרחיו רודריגס, שחקן ריאל מדריד. JAVIER SORIANO, GettyImages
תצוגה פנומנלית ברבע האחרון. רודריגס/GettyImages, JAVIER SORIANO

דז'נאן מוסא קלע 20 עבור ריאל, רודריגס תרם 19 ו-6 אסיסטים, מריו הזוניה סיים עם 13 ו-וולטר טבארס הוסיף 12 ו-7 ריבאונדים. פאנטר קלע 7/13 מחוץ לקשת בדרך ל-28 נקודות ודאנטה אקסום הוסיף 16. ים מדר שיחק 17 דקות בהן קלע 5 נקודות, הוריד 4 ריבאונדים ומסר 4 אסיסטים.

פרטיזן הפכה לקבוצה ה-18 בתולדות היורוליג שמפסידה את משחק מספר 5 בחוץ. 17 קבוצות ניסו לפניה, כולל מכבי תל אביב הערב במונאקו, ובכל הפעמים קבוצת הבית ניצחה. הפעם הזו לא הייתה שונה.

חצאי הגמר של היורוליג יפגישו את אולימפיאקוס עם מונאקו ואת ברצלונה עם ריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully