וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקיץ' (שוב) עשה היסטוריה והתעמת עם דוראנט, פיניקס בונה על CP3

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 10:01

אחרי שקלע שיא קריירה במשחק הקודם, הג'וקר הפך לסנטר הראשון אי פעם עם 10 טריפל דאבלים בפלייאוף: "אני רק רוצה לנצח". דוראנט הסביר מדוע הוא "הדף אותו". כריס פול "ינסה לחזור למשחק השישי"

מכבי תל אביב נחתה במונאקו לקראת משחק ההכרעה/צילום: סאשה ורגס, שליח וואלה! ספורט למונאקו. עריכה: אביעד בללי

אחרי שהפסידה שני משחקים צמודים בפיניקס, דנבר חזרה למקום שהיא הכי אוהבת - האולם הביתי שלה שבו היא הפסידה רק שבע פעמים כל העונה וכפי שעשתה בשני המשחקים הראשונים בסדרה הביסה 102:118 את הסאנס ועלתה ל-2:3 בסדרה. ניקולה יוקיץ', שהיה נהדר גם בהפסדים האחרונים, עשה היסטוריה כשעקף אפילו את ווילט צ'מברליין הגדול עם טריפל דאבל 10 בקריירה בפלייאוף - הכי הרבה אי פעם לסנטר.

הג'וקר סיפק שורה ססטיסטית של 29 נקודות, 13 ריבאונדים ו-12 אסיסטים וכעת הוא ינסה להוביל את קבוצתו לניצחון חוץ ראשון בסדרה, בלילה שבין חמישי לשישי. "אם להיות כנה, אני פשוט רוצה לנצח משחקים", הצטנע יוקיץ', שרק במשחק הקודם רשם שיא קריירה של 53 נקודות. "אם נשחק כפי ששיחקנו היום, יהיה לנו סיכוי לעלות לגמר המערב לראשונה מאז עונת הבועה ב-2020", הוסיף יוקיץ'.

ניקולה יוקיץ' דנבר דיאנדרה אייטון פיניקס. רויטרס
ממשיך לשבור כל שיא אפשרי. ניקולה יוקיץ'/רויטרס

בפיניקס מנגד יודעים שכדי לצלוח את המשוכה של דנבר הם יהיו חייבים כעת לא רק לנצח את המשחק בפיניקס, אלא לעשות מה שאף קבוצה לא הצליחה עד כה לעשות בפלייאוף: לנצח בדנבר. לשם כך פיניקס תהיה חייבת סגל מלא ובריא וזה אומר שהיא תצטרך את השחקן הכי מנוסה שלה - כריס פול.

הרכז הוותיק שנפצע במפשעה ברבע השלישי של המשחק השני בסדרה, ערך חימום זריקות לקראת המשחק החמישי, אבל לא עבר מבחן כשירות. פול עצמו התייחס לאפשרות שישחק במשחק הבא ואמר: "נראה, אני מנסה". גם מונטי וויליאמס מאמנו נשמע אופטימי לאחר המשחק אמש ואמר: "אני חושב שהוא בסדר, לא היינו מחזירים לאימונים אחרת".

כפי שנראה כעת, פול יהיה כשיר בוודאות למשחק השביעי בסדרה, השאלה אם פיניקס תסתדר בלעדיו משחק נוסף ותכפה משחק שכזה. דווין בוקר נשמע אופטימי בכל מקרה ואמר: "אני נמצא כבר כמה שנים במועדון הזה. יש לנו אתגר, לכל משחק יש את התסריט שלו. אנחנו נצפה במשחק הזה ונראה איך אנחנו יכולים לשחק טוב יותר במשחק 6".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניקולה יוקיץ' דנבר קווין דוראנט. רויטרס
עימות חריג. דוראנט ויוקיץ'/רויטרס

אגב, במהלך המשחק נרשמה תקרית חריגה בין שני הסופרסטארים של שתי הקבוצות כשקווין דוראנט קיבל טכנית אחרי שנתן מכה ליוקיץ' וניסה להדוף אותו. זה קרה בזמן שדווין בוקר זרק זריקות עונשין בסוף הרבע השלישי ויוקיץ' ניסה להיכנס לדבוקת השחקנים של פיניקס.

"לא היה שום דבר חמור שם", אמר דוראנט, "היתה התרגשות. הם הובילו בפער גדול ואנחנו ניסינו לדבר בינינו. זה היה בלהט הרגע ולא צריך לעשות מזה עניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully