וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במעמד צד אחד: דנבר שייטה ל-2:3 על פיניקס, יוקיץ' עשה היסטוריה

הסרבי הפך לסנטר הראשון שמגיע ל-10 טריפל דאבלים בפלייאוף, התעמת עם דוראנט וסחף את הנאגטס ל-102:118 משכנע. בוקר ו-KD שוב כיכבו, אבל העומק של דנבר הכריע

לברון ג'יימס מגיע למשחק נגד גולדן סטייט 5 שעות לפני שריקת הפתיחה/מתוך האתר הרשמי של ה-NBA

ניקולה יוקיץ' במיטבו: כוכב דנבר התקנא בהצגה של ג'ואל אמביד בניצחון של פילדלפיה בבוסטון, וסיפק משחק גדול משלו שסחף הלילה (בין שלישי לרביעי) את דנבר לניצחון 102:118 על פיניקס, שקבע 2:3 לנאגטס בסדרה. 29 נקודות, 13 ריבאונדים, 12 אסיסטים וגם שתי חסימות היו לכוכב הסרבי, שרשם טריפל דאבל רביעי בפלייאוף 2023, והפך לסנטר הראשון אי פעם שמגיע ל-10 טריפל דאבלים בפלייאוף לאורך השנים.

שלא כמו דווין בוקר (28 נקודות) וקווין דוראנט (26, 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים), יוקיץ' קיבל סיוע של ממש מהצוות המסייע, במשחק שהוכיח את הבדלי העומק בין הקבוצות. ברוס בראון היה האקס פקטור כשהבליח עם 25 נקודות מ-5 ריבאונדים מהספסל, מייקל פורטר ג'וניור וג'מאל מארי הוסיפו 19 כל אחד וגם ארון גורדון רשם שורה סטטיסטית נאה עם 10 נקודות, 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים ושתי חסימות.

המשחק היה חד צדדי כמעט מתחילתו ועד סופו. הנאגטס פתחו יתרון דו ספרתי ברבע הראשון, והובילו לאורך כל המשחק - כשלקראת הסיום הרוחות התלהטו ואף נרשם עימות בין יוקיץ' לדוראנט.

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס, מול דיאנדרה אייטון, פיניקס סאנס. Matthew Stockman, GettyImages
הצגה. יוקיץ'/GettyImages, Matthew Stockman
שחקני פיניקס סאנס קווין דוראנט, דמיון לי, כריס פול. רויטרס
הפנים אומרות הכל. דוראנט לצד כריס פול המושבת/רויטרס

לפני פתיחת המשחק, יוקיץ' ניגש לבעלי פיניקס מאט אישביה והעניק לו כדור במתנה כמנחת פיוס אחרי העימות בין השניים במשחק 5. אחר כך הוא התפנה לפרק את הסאנס, שנקלעו לפיגור 9:0 אחרי שתי דקות, וראו את דנבר בורחת ליתרון של 15 נקודות עוד במהלך הרבע הראשון. דווין בוקר וקווין דוראנט התעוררו ברבע השני והובילו קאמבק יפה, הסאנס אפילו הובילו לרגע אחד לקראת הירידה להפסקה אחרי שלשה של טרנס רוס, אבל הנאגטס שוב פתחו מבערים עם החזרה מהמחצית והיתרון צמח ל-18. זה היה פחות או יותר הרגע בו פיניקס הרימה ידיים, כשבין לבין נרשם עימות בין דוראנט ליוקיץ', בסופו דחף פורוורד פיניקס את הסנטר (שהגיב בלא פחות תיאטרליות ממאט אישביה במשחק הקודם). ברבע האחרון הנאגטס בעיקר שמרו על היתרון, ונהנו משלל מהלכים נהדרים של ברוס בראון.

כאמור, העומק של הנאגטס היה אלמנט מכריע, אבל יוקיץ' שוב לקח את הקבוצה על הגב, ובינתיים הוא מדורג ראשון מבין כל השחקנים בסיבוב השני של הפלייאוף בנקודות, ריבאונדים ואסיסטים. הסרבי גם הפך לשחקן השני אי פעם שמגיע ל-300 נקודות, 100 ריבאונדים ו-75 אסיסטים ב-10 המשחקים הראשונים של פלייאוף (הראשון היה אוסקר רוברטסון אי שם בשנת 1963).

ג'מאל מארי, דנבר נאגטס. Matthew Stockman, GettyImages
העומק הכריע. ג'מאל מארי/GettyImages, Matthew Stockman
דווין בוקר, פיניקס סאנס. רויטרס
איפה החברים שלו? דווין בוקר/רויטרס

דווין בוקר מצידו המשיך לספק מספרים טובים וקלע 28 נקודות, אולם באחוזים פחות מרשימים (8 מ-19 מהשדה). דוראנט קלע 26, הוריד 11 ריבאונדים, חילק 7 אסיסטים וגם איבד 5 כדורים, אבל הבעיה העיקרית של פיניקס הייתה התרומה של שאר השחקנים. דיאנדרה אייטון היה השחקן היחיד שחבר לבוקר ודוראנט עם מספר נקודות דו ספרתי (14), וכך יהיה לסאנס קשה לנצח גם במשחק 6 בעוד יומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully