וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע השעתה את שאפי לשבועיים, עונש על תנאי לפאון

9.5.2023 / 22:02

המועדון ערך בירור פנימי בעקבות אירועי האלימות במשחק מול מכבי חיפה. שני השחקנים התנצלו, ספגו קנס מקסימלי ויבצעו פעילות קהילתית

המהומה על הדשא בסיום המשחק של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה/ספורט1

עוד לפני הדיון המשמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בנוגע לאירועי טרנר, הודיעה הערב (שלישי) הפועל באר שבע על בירור פנימי שנערך לשני המעורבים הראשיים מבין שחקניה בתגרה בתום המשחק מול מכבי חיפה: שאפי סוליימאנוב ואדריאן פאון.

לשניים נערכה ועדת משמעת בנוכחות נציגי ארגון השחקנים, הם התנצלו על התנהגותם והשמיעו את הגרסאות שלהם לאירועי האלימות המכוערים שהסעירו את הכדורגל הישראלי בשבוע שעבר. לאחר שמיעת הגרסאות הוחלט במועדון להשעות את סוליימאנוב מכל פעילות למשך שבועיים, ואילו פאון קיבל עונש על תנאי לאותו פרק זמן.

בנוסף, הוחלט כי השחקנים יבצעו פעילות קהילתית בהיקף של 20 שעות בנושא מלחמה באלימות ובנוסף ייקנסו בסכום המקסימלי המותר על פי תקנון המשמעת של ההתאחדות.

שחקן הפועל באר שבע איתי שכטר מחזיק את שאפי סוליימאנוב. דני מרון
היה במוקד האירועים. שאפי סוליימאנוב/דני מרון

מחר (רביעי, 16:00) ייערך הדיון בעניינם של שאפי ופאון בבית הדין המשמעתי, כשפרט אליהם הוגשו כתבי אישום גם נגד מיגל ויטור, יוג'ין אנסה, שגיב יחזקאל ושי אליאס. גם ממכבי חיפה הופיעו שישה שחקנים בכתב האישום המקורי, ואליהם התווספו ינון אליהו ומחמוד ג'אבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully