וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז שטיין: "האוהדים העלו אותנו ליגה". בני גנץ: "המקום הטבעי"

הפועל פתח תקוה חגגה חזרה מרגשת לליגת העל. טסלפפה: "הישג מדהים. היו רגעים לא פשוטים ועברנו אותם ביחד. זו זכות לאמן כאן"

חגיגות אוהדי הפועל פתח תקוה/אסף בילגורי

הפועל פתח תקוה חזרה למקומה הטבעי כשהשלימה הערב (שני) את עלייתה לליגת העל עם ניצחון מוחץ 0:6 על בני יהודה. המלאבסים, שלפני שנתיים כבר ירדו על המגרש לליגה א' ולבסוף שרדו בלאומית רק כי הפועל איכסל הורדה על ידי בקרת התקציבים ובית הדין, שבים לליגה הבכירה אחרי שמונה שנים ומצטרפים למכבי פתח תקוה שעלתה בשבוע שעבר.

כך, לראשונה אחרי 40 שנה יש שתי עולות לליגה הבכירה מאותה עיר. ב-1982/83 היו אלה הכח עמידר רמת גן ומכבי רמת עמידר וכעת שתי הכחולות של פתח תקוה, שמבטיחות דרבי רביעי בעונה הבאה בליגה הבכירה.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים עליית ליגה. דני מרון
קרנבל בפתח תקוה/דני מרון
שחקן הפועל פתח תקוה עידן ורד מעל רם לוי. דני מרון
עידן ורד ורם לוי חוגגים/דני מרון

המאמן עופר טסלפפה, שעלה מהלאומית בפעם השנייה בקריירה, יוכל הפעם לממש את הזכות ולאמן בליגה הראשונה כשיסיים את קורס הפרו. "זה הישג מדהים, יש כאן קהל של ליגת העל ומגיע לו קבוצה בליגת העל. אני גאה בשחקנים על הדרך שעשינו שנתיים. היו רגעים לא פשוטים, ידענו לעבור אותם ביחד ולהשיג את המטרה. אין מאושר ממני", אמר בסיום המשחק.

טסלפפה הוסיף: "אני מאוד רוצה להמשיך ואמרתי את זה כל הזמן, אבל עכשיו אנחנו צריכים ליהנות ולחשוב רק על הרגע הזה. הצטבר מתח גדול מאוד מאז שפהסדנו לאום אל פאחם, שמח שהבטחנו את העלייה בסטייל. מי שלא אימן בהפועל פתח תקוה, הפסיד. זו זכות לאמן את הקהל הזה, הוא דוחף אותך, לא רק במשחק הזה אלא כל השנה".

החלוץ רז שטיין אמר: "אנחנו מתרגשים ברמות. חיכינו לרגע הזה ואנחנו הכי שמחים בעולם. הקהל? התמונות מדברות בעד עצמן וזה רק שלהם, אנחנו פה רק בזכותם. הם החזירו את המועדון לליגת העל ומגיע להם".

שחקן הפועל פתח תקוה דרור ניר עם ג'ימי אלכסיס. דני מרון
שחקן הפועל פתח תקוה דרור ניר עם ג'ימי אלכסיס/דני מרון
אוהדי הפועל פתח תקוה. דני מרון
קהל של ליגת העל. אוהדי הפועל פתח תקוה/דני מרון
יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ במשחק של הפועל פתח תקוה. דוברות יו״ר המחנה הממלכתי,
גם הוא בירך. גנץ/דוברות יו״ר המחנה הממלכתי

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון: "ברכות למועדון הכדורגל של הפועל פתח תקוה על חזרה לליגת העל אחרי 8 עונות. כבר מספר שנים אנו רואים הדרך והנחישות של המועדון שלכם שמקבל דחיפה מקהל גדול של אוהדים שיוסיף צבע רב לליגת העל. ברכות למאמן עופר טסלפפה וצוותו, מנכ"ל המועדון אבי יחיאל יחד עם שאר חברי ההנהלה, לשחקנים ולאוהדים. אנו שמחים שהעיר פתח תקווה תוכל לארח דרבי בליגת ONE ZERO ושהכדורגל הישראלי ירוויח עוד ועוד משחקים מושכי קהל ומסקרנים".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ מסר: "ברכות להפועל פתח תקוה על החזרה למקום הראוי למועדון ולמורשת שלו - ליגת העל. מסע ארוך מסתיים בשמחה גדולה עבור הצוות הניהולי והמקצועי, השחקנים והאוהדים. ברכות גם לעיר פתח תקוה על שיבת הדרבי בליגה הבכירה בתום 8 שנים".

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, אחד מאוהדיה המפורסמים ביותר של הפועל פתח תקוה: "שמחה גדולה, לראות את הפועל פתח תקוה חוזרת למקומה הטבעי. זה מגיע לשחקנים שנתנו הכל לא רק היום - אלא כל העונה, ובעיקר לאוהדים שלהם חלק בלתי נפרד מהנהלת הקבוצה. בנימה אישית - אין על ספורט, כדי לנקות את הראש מכל הפוליטיקה ופשוט להינות, וזה מה שהופך את הספורטאים שלנו, לאנשים כל כך מופלאים עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully