וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא רוצה לתת את הכתר למכבי חיפה, מנספורד יגיע למשחק

8.5.2023 / 11:02

למרות הסיכוי התיאורטי, אצל הצהובים "אף אחד לא משלה את עצמו שיש לנו סיכוי לאליפות". הערב (20:30) קראנקה ושחקניו יבואו "לשחק על המוניטין", לעיני המנכ"ל החדש

תקציר חצי גמר גביע המדינה: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:3/ספורט 1

"תיאורטית מכבי תל אביב עוד יכולה לזכות באליפות, אבל אף אחד בקרית שלום לא משלה את עצמו שיש לכך סיכוי", כך אמר הבוקר שחקן במכבי תל אביב לקראת המשחק הערב (שני, 20:30) בסמי עופר מול מכבי חיפה. "אנחנו חוזרים לאצטדיון ממנו יצאנו מאוכזבים מאוד ביום רביעי שעבר וננסה לנצח בשביל הכבוד שלנו ובשביל האהבה של האוהדים".

אייטור קראנקה, שאמנם מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה ומדבר על הכנות שהוא כבר עושה במשך חודש לעונה השנייה, יודע בתוך תוכו שאחרי ההדחה בחצי גמר גביע המדינה, אין הרבה סיכוי לכך שהוא ישאר. אבל בימים שמאז ההדחה מול בית"ר ירושלים התנהל המאמן כרגיל והכין את הקבוצה כבכל שבוע למשחק שהוא תמיד יוקרתי. "זה לא משנה מה יהיה בעונה הבאה, כל שחקן צריך לתת את המאה אחוז שלו בכל משחק ובטח במשחק מול מכבי חיפה", אומרים במכבי תל אביב.

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי מול שחקן מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה. ברני ארדוב
הרבה יוקרה מונחת על הפרק/ברני ארדוב

ערן זהבי ואנריק סבוריט הפצועים ייעדרו. דור תורג'מן עשוי לפתוח בחוד לצד ג'ורג'ה יובאנוביץ' ושרן ייני מועמד לחזור להרכב אחרי חודשי פציעה ארוכים. לקראנקה כמה התלבטויות בקישור ובכל מקרה נראה שדן גלזר ודור פרץ יפתחו יחד.

כמו שתיאורטית מכבי תל אביב יכולה לזכות עדיין באליפות, כך ויותר מכך יש סיכוי טוב שמכבי חיפה תזכה הערב באליפות במפגש מולה אם הפועל באר שבע תמעד במקביל באשדוד. "אנחנו צריכים לבוא ולשחק על המוניטין ולא לעשות חשבון למי תהיה האלופה ואיך תיגמר העונה", סיכמו במועדון.

בנוסף, בן מנספורד נחת בארץ והגיע לקרית שלום. המנכ"ל החדש-ישן, שחוזר לתפקידו לקדנציה שנייה, יגיע הערב למשחק בחיפה, ויעניק לשחקנים מוטיבציה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully