וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: בן מנספורד חוזר

5.5.2023 / 9:35

עידן חדש-ישן בקרית שלום: המנכ"ל לשעבר חוזר לקדנציה שנייה במועדון איתו זכה באליפות ופעמיים בגביע הטוטו. יכנס לתפקיד בחודש הבא ויעבוד לצד ברק יצחקי: "מחכה לקדם את מה שמכבי תל אביב מייצגת". גולדהאר: "הוא מבין את הציפיות והשאיפות שלי"

תקציר חצי גמר גביע המדינה: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:3/ספורט 1

עידן חדש-ישן במכבי תל אביב: הצהובים הודיעו הבוקר (שישי) על חזרתו של בן מנספורד לקבוצה, ארבע שנים אחרי שעזב. על המגעים בין מכבי תל אביב למנספורד פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. המנכ"ל לשעבר סיים השבוע את תפקידו כמנכ"ל בלקפול אחרי ארבע שנים, ויחזור לקרית שלום בניסיון להחזיר את מכבי תל אביב למסלול. הוא יחל את תפקידו בתחילת יוני.

"מכבי היא סביבה קפדנית המציבה דרישות עצומות לכולם. אני מחכה לאמץ ולקדם את כל מה שמכבי תל אביב מייצגת שוב", אמר מנספורד לאתר הרשמי של הקבוצה. מיטש גולדהאר אמר: "אני מקדם בברכה את חזרתו של בן למכבי תל אביב. בן מבין את המועדון ואת השאיפות והציפיות שלי על המגרש ומחוצה לו. אני כבר מחכה לעבוד איתו שוב".

במכבי תל אביב מקווים שהנוכחות שלו ומה שהביא בעבר יביאו לשינוי לקראת העונה הבאה, כאשר ברור שלצוות יש עבודה רבה, כשעוד צריך לבחון את המשך דרכו של אייטור קראנקה במועדון.

שחקני מכבי תל אביב מרימים את המנכ"ל לשעבר בן מנספורד. ברני ארדוב
ושוב איתכם. מנספורד בקדנציה הקודמת/ברני ארדוב

מנספורד הצטרף למכבי תל אביב לראשונה ב-2017 וקיבל תוך זמן קצר סמכויות נרחבות. הוא עזב כעבור שנתיים לאחר זכייה באליפות ועם שתי זכיות בגביע הטוטו. מנספורד גם זכה עם מכבי תל אביב פעמיים בגביע הטוטו. בעבר שימש כיו"ר ברנסלי ויו"ר לידס.

מעבר לעניינים האדמיניסטרטיביים, מנספורד הוא בעל ידע רב בכדורגל, עם רזומה של ניהול מועדונים וכמובן גם עבד כסוכן שחקנים. בקדנציה הקודמת הוא צלח את תקופת הפייר-פליי של מכבי תל אביב, דחף לשילוב צעירים שחזרו מהשאלות והיה דמות דומיננטית בקרית שלום בקרב השחקנים. הוא עבד בשיתוף פעולה מלא עם ברק יצחקי, וכך זה יישאר גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully