וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לישראל: אסטון וילה לא משחררת את כוכב קולומביה. בינתיים

היריבה הראשונה של ישראל במונדיאליטו עלולה להיות חסרה את ג'ון דוראן. סוכנו המריא לבירמינגהאם במטרה לקדם מציאת פתרון

תקציר ניצחונה של אסטון וילה 0:3 על ניוקאסל/ספורט1

אחרי שאתמול התברר סופית שאוסקר גלוך לא יהיה חלק מהסגל של נבחרת ישראל למונדיאליטו, גם אחת מהיריבות של הכחולים-לבנים בבית ג' עלולה למצוא את עצמה ללא הכוכב המוביל שלה.

אליפות העולם עד גיל 20 תצא לדרך בעוד פחות משבועיים, לפני שמרבית הליגות באירופה מסתיימות, ופיפ"א מאפשרת לקבוצות לסרב לזימונים של שחקניהן. רד בול זלצבורג לא שחררה את גלוך בגלל שמאבק האליפות באוסטריה בעיצומו, ואסטון וילה מערימה קשיים של שחרור ג'ון דוראן לנבחרת קולומביה.

החלוץ בן ה-19 - שכבר רשם הופעות וגם שער בכורה בנבחרת הבוגרת - נרכש על ידי וילה משיקגו פייר בינואר האחרון תמורת כ-15 מיליון ליש"ט (ועוד 3 מיליון בבונוסים). מאז שותף ברוב המשחקים כמחליף, תוך שהוא צובר ניסיון בפרמיירליג. הוא זומן לסגל הרחב של קולומביה לקראת המונדיאליטו, אבל בינתיים וילה לא משחררת.

אתמול סוכנו של דוראן המריא לבירמינגהאם, עם ברכת הדרך מההתאחדות לכדורגל של קולומביה, בניסיון לפתור את הפלונטר. ראשי וילה קיבלו אותו יפה והצדדים סיכמו על זמן קצר נוסף של מחשבה איך לגרום לכולם להיות מרוצים.

קיימת אפשרות שדוראן יצטרף לנבחרתו באיחור ומבחינת נבחרת ישראל אלו חדשות טובות כי קולומביה היא היריבה הראשונה שלה בטורניר.

שחקן נבחרת קולומביה ג'ון דוראן. Kaz Photography, GettyImages
הכוכב הכי גדול של קולומביה. דוראן/GettyImages, Kaz Photography

ישראל הפתיעה עם מקום שני באליפות אירופה עד גיל 19 בקיץ שעבר ובזכות ההישג חסר התקדים הזה, העפילה למונדיאליטו לראשונה אי פעם. היא הוגרלה לבית ג', שם תפגוש את סנגל, יפן וקולומביה.

המשחקים של הנבחרת (לפי שעון ישראל):

21.5, 21:00: ישראל - קולומביה
24.5, 21:00: סנגל - ישראל
27.5, 00:00: יפן - ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully