וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "זה לא הפסד שמדאיג אותי להמשך. עשינו יותר מדי טעויות"

מאמן מכבי תל אביב אחרי ההפסד להפועל ירושלים: "בגלל ההגנה שלנו לא הצלחנו לרוץ". ספידי סמית' שהצטיין: "אם נזכה בתואר העונה? נראה"

תקציר: ריאל מדריד - מלאגה 90:102/ספורט1

הפועל ירושלים שמרה על מאזן מושלם בבית העליון אחרי שגברה הערב (ראשון) 76:83 על מכבי תל אביב, שהגיעה לארנה כשהראש שלה עמוק במחשבות על המשחק החמישי והמכריע ביום רביעי במונאקו על הכרטיס לפיינל פור של היורוליג.

עבור החבורה של אלכסנדר דז'יקיץ' זו הייתה החזרה הגנרלית לקראת פיינל פור ליגת האלופות ביום שישי נגד טנריפה ובזכות הניצחון היא שמרה על סיכוי לסיים במקום השני, אם הפועל תל אביב תפסיד בדרבי למכבי תל אביב במחזור הסיום - בעוד הפסד של הצהובים יוביל לכך שיריבתם העירונית היא שתסיים במקום הראשון לפני הפלייאוף.

שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית' מול שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. לירון מולדובן
הצטיין וירושלים שמרה על מאזן מושלם בבית העליון. סמית'/לירון מולדובן

למרות הניצחון, דז'יקיץ' דווקא היה עצבני: "אני לא מרוצה מהניצחון. אמרתי לפני המשחק שיש לנו מטרות אחרות ולא עמדנו בהן, זה ניצחון מול קבוצה ששיחקה בלי בראון, דיברתולומאו וקולסון ואנחנו לא היינו מרוכזים מספיק הערב, שיחקנו רע בהתקפה והשארנו אותם פנויים יותר מדי פעמים. טנריפה? זו יריבה שרצה כמה שנים ביחד, שיש לה שחקני יורוליג ויורוקאפ ונותנת הצגות באירופה".

ספידי סמית', הקלע המוביל של הפועל ירושלים שסיים עם 17 נקודות, אמר אחרי המשחק: "עשינו צעד נוסף לעבר הפיינל פור, שמרנו על אינטנסיביות גבוהה מול קבוצה מעולה שיש לה סגל נהדר והיה חשוב לנו להישאר ביחד. מה יש לי לומר לקראת פיינל פור ליגת האלופות? שאנחנו נשחק נגד טנריפה ביום שישי ואז ואתם תראו מה יהיה. אם נביא תואר נוסף לירושלים? נראה".

המאמן המנוצח עודד קטש אמר על הקושי של קבוצתו, ששיחקה ללא לורנזו בראון, בונזי קולסון וג'ון דיברתולומיאו שנחו: "השארנו אותם להרבה זריקות פנויות, היו לנו טעויות של חוסר ריכוז וחוסר תקשורת בסיסית. קלענו באחוזים נוראים וזה עזר להם, לא היינו מרוכזים בהתקפה ובהגנה וככה זה נראה. גם כשהובלנו נתנו להם לחזור, עשינו הרבה מאוד טעויות הגנתיות וזה מתחיל משם. אנחנו יודעים לייצר מומנטום ולרוץ, אבל בגלל ההגנה לא הצלחנו היום".

כשנשאל אם זו נורת אזהרה לקראת מפגש אפשרי עם הפועל ירושלים בהמשך השיב קטש: "זו קבוצה טובה שצריך לתת לה את הקרדיט, אבל זה לא משהו שמדאיג אותי. הפלייאוף בכל מקרה לא יהיה פשוט ולא משנה מול מי משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully