וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינה חוגגת: "כמו אליפות בשבילנו". מימר ישאר, מאמץ לרכוש את קוסטה

זיקוקים, חזיזים ושירים ליוו את החגיגות בעיר. הבעלים בסול יגדיל את התקציב, קוסטה: "99 אחוז שאשאר כאן עוד עונה"

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 0:1 על בית"ר ירושלים/ספורט1

אנשי מכבי בני ריינה חגגו במהלך הלילה כאילו זכו בתואר, אחרי שהקבוצה הבטיחה את הישארותה בליגה אתמול (שבת) עם ניצחון חוץ 0:1 על בית"ר ירושלים. סיפור הסינדרלה של הקבוצה הקטנה מהגליל, שעלתה לראשונה בתולדותיה לליגת העל, הסתיים בצורה הכי מתוקה ומשמחת שיכולה להיות, עם חמישה ניצחונות יקרים בשמונת המשחקים האחרונים.

אחרי חגיגות ספונטניות על כר הדשא באצטדיון "שלמה ביטוח" בפתח תקוה, המשיכו השחקנים ואנשי הצוות לחגוג ולרקוד במשך שעה ארוכה גם בחדר ההלבשה. בריינה עצמה המשיכו החגיגות עד השעות הקטנות של הלילה. מספר רחובות בריינה נסגרו, כאשר מאות אוהדים חגגו עם זיקוקים, חזיזים ומוזיקה.

"עשינו כאן משהו ענק, זה טירוף, טירוף גדול", אמרו בריינה בסיום, "אפשר בהחלט לומר שההישארות הזו היא כמו אליפות בשבילנו. אף אחד לא נתן לנו סיכוי בתחילת העונה, אבל עשינו את הבלתי יאמן".

שחקני בני ריינה חוגגים הישארות. דני מרון
"עשינו משהו ענק". שחקני ואנשי ריינה אתמול/דני מרון

החל מהיום יחל הבעלים סעיד בסול במלאכת הרכבת הסגל לקראת העונה הבאה, כאשר המאמן שרון מימר, שזכה להרבה מאוד מחמאות על תפקודו במהלך העונה הנוכחית, יוחתם על חוזה משודרג וישאר. בסול מתכוון להשקיע כסף במהלך הקיץ הקרוב כדי לבנות קבוצה חזקה יותר, כאשר המטרה היא לנסות ולהימנע מקרבות תחתית נוספים גם בעונה הבאה.

החלוץ ההונגרי מארק קוסטה, הגיע בינואר בהשאלה עד סיום העונה, כבש שמונה שערים והפך לשחקן המרכזי בהישארות של בני ריינה. לאחרונה החלו במועדון במאמץ לממש את אופציית הרכישה שיש בחוזהו, כאשר כבר החלו מגעים ראשוניים מול אנשי טורפדו מוסקבה לה הוא שייך. שכרו של קוסטה עמד העונה על 40 אלף יורו לחודש, כאשר ריינה שילמה 20 אלף יורו ואת השאר השלימו הרוסים. כעת מנסה בסול לרכוש את כרטיסו ועל פי הערכות של גורמים סביב המועדון מדובר בעיסקה כוללת שנאמדת בכ-400 אלף יורו רכישה, בנוסף לחוזה משורדג לחלוץ עצמו.

עוד בוואלה!

מימר מודה על הגיבוי: "אולי בעלי הבית ילמדו לנשום קצת אוויר"

לכתבה המלאה
מארק קוסטה חוגג שער של בני ריינה. דני מרון
רכש מצוין של חודש ינואר. קוסטה/דני מרון

"אני ממש שמח שריינה סמכה עליי", סיכם קוסטה בהתרגשות את ההישארות בליגה, "בסופו של דבר זה לא רק בזכותי, כדורגל זה ספורט קבוצתי. המאמן מימר התקשר אליי בינואר כשהייתי ברוסיה ואמר לי שהוא רוצה שאבוא לישראל לעזור לקבוצה. הבנתי שאני צריך לקחת את ההזדמנות ולהגיע כדי להבקיע שערים ולעזור לריינה. אני מאוד שמח שנשארנו בליגה".

על עתידו אמר קוסטה: "יש לי חוזה לשנתיים נוספות ברוסיה, אבל יש לי סעיף בחוזה שאומר שאם ריינה נשארת בליגה, אני אמור להישאר עונה נוספת. 99 אחוז שאשאר כאן עוד עונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully