וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שהרגיע את אוהדי מילאן: רפאל לאאו בספק לאינטר

כוכב הרוסונרי, שהוחלף אחרי 11 דקות מול לאציו, סובל ממתיחה ברגל ימין ושיתופו בחצי הגמר הראשון בליגת האלופות נמצא בסימן שאלה

תקציר: מילאן - לאציו 0:2/ספורט1

מילאן ניצחה אמש (שבת) 0:2 את לאציו בקרב צמרת בסרייה A בין שתיים מתוך שש קבוצות שנאבקות זו בזו על הכרטיסים לליגת האלופות וליתר מפעלי אופ"א, אבל מה שהעיב על חגיגות הניצחון והטריד עד מאוד את אוהדי הרוסונרי זו פציעתו של הכוכב רפאל לאאו, שהוחלף כבר בדקה ה-11 במפגש בסן סירו.

היום הגיעה האבחנה המדויקת: שחקן הכנף הפורטוגלי סובל ממתיחה בשריר המקרבים ברגל ימין, מה שמעמיד את כשירותו לדרבי נגד אינטר בספק רציני. חומרת הפציעה אמנם לא גדולה, אך בעקבות העובדה שהמשחק הראשון במסגרת חצי גמר ליגת האלופות ייערך כבר בעוד שלושה ימים, קיים סימן שאלה גדול לגבי שיתופו של לאאו, כשההחלטה ככל הנראה תתקבל בסמוך לפתיחת המשחק.

גם אחרי הניצחון מדורגת מילאן במקום החמישי בסרייה A והמשמעות היא שבשלב זה היא מחוץ לליגת האלופות בעונה הבאה, אבל כמובן שלעונה נותרו עוד ארבעה מחזורים ובכל מקרה מילאן תשתתף במפעל אם תזכה בו העונה - וזו גם הסיבה שלאאו הוחלף בשלב כה מוקדם, מתוך רצון למנוע סיכון שהכוכב ייעדר ביום רביעי. אלא שכאמור, זה עשוי לקרות בכל זאת..

רפאל לאאו שחקן מילאן פצוע. רויטרס
הרגיע את האוהדים. לאאו/רויטרס

על פי הפרסומים באיטליה, לאאו גם שוחח עם אוהדים שהמתינו לו מחוץ לאצטדיון ואמר להם שהוא מרגיש טוב ושלא מדובר בפציעה רצינית לדעתו, אולם כאשר פיולי נשאל על כך הבהיר כי במועדון ימתינו לבדיקות שיעבור הפורטוגלי ואכן התוצאות עוררו חשש גדול בנוגע לכשירותו לחצי הגמר הראשון.

אם לאאו ייעדר, אלכסיס סאלמאקרס מפוי להחליפו באגף שמאל כדי לשחרר את תאו הרננדז למשימות התקפיות ולשים עין על דנזל דומפריס שצפוי לעלות באגף ימין של אינטר. לאגף ימין של פיולי אמור לחזור ברהים דיאס שנח אתמול ובמרכז ימשיך איסמעיל בנאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully