וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה מריחה סנסציה: "גאים בעצמנו, יש פה הזדמנות גדולה"

עודכן לאחרונה: 6.5.2023 / 9:00

המדורגת שמינית השוותה ל-2:2 מול המדורגת ראשונה אולימפיאקוס. פייר: "הכל אפשרי בסדרה הזו". ברצוקאס: "טעינו המון"

גם סדרת רבע הגמר הנהדרת בין אולימפיאקוס ופנרבחצ'ה תוכרע במשחק חמישי. הטורקים רשמו אמש (שישי) 69:73 על מוליכת העונה הסדרה, בתקווה להשלים את העבודה בפיראוס ולהשיג את הכרטיס לפיינל פור.

"השארנו הכל על המגרש, זה משחק על הישרדות", אמר טיילר דורסי, שהצטיין עם 16 נקודות. "זו סדרה קשה, כל משחק מוכרע ממש בסיום ואני מצפה שכך יהיה גם במשחק 5. יש לנו כמה ימים להתאושש ולהגיע מרוכזים, יש פה הזדמנות גדולה. יש לנו אופי טוב והגענו למקום הזה מסיבה מסוימת. אנחנו צריכים להתגאות בעצמנו, הם מדורגים 1 ואנחנו 8, אבל אנחנו רוצים יותר - רוצים להגיע לפיינל פור".

שחקן פנרבחצ'ה טוניה ג'קירי. Saycan Sayim/dia images, GettyImages
יהיה חם. ג'קירי/GettyImages, Saycan Sayim/dia images

דיישון פייר שהוביל עם 17 נקודות, כולל שלוש שלשות מכריעות, סיכם: "המשחק החמישי יהיה קשה, יש להם יתרון ביתיות וזה ענק, אבל נעשה התאמות ונגיע מוכנים. כבר ניצחנו אותם פעמיים בסדרה, כך שהכל אפשרי".

המאמן המנצח דימיטריס איטודיס הוסיף: "מגיע כל הכבוד לכולם, גם לאוהדים שהמשיכו להאמין בנו. הוכחנו שוב ושוב שאנחנו מסוגלים להתמודד עם כל הקבוצות. לפני המשחק הראשון, היתה לי הרגשה שזו תהיה סדרה ארוכה. כרגע, אנחנו פשוט נהנים מהרגע".

מנגד, כל הלחץ עובר לאולימפיאקוס, שסיימה את העונה הסדירה בפסגת הטבלה ונראתה, לפרקים, כפייבוריטית ללכת עד הסוף. "יש לנו משחק מכריע בבית, זו ההזדמנות שלנו", אמר יורגוס ברצוקאס. "פנר לחצה אותנו וטעינו המון, ולא רק מבחינת איבודים - טעינו גם בהגנה וגם בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully