וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים למשחק 5: פנרבחצ'ה איזנה ל-2:2 בסדרה מול אולימפיאקוס

הטורקים התאוששו מסל הניצחון של סלוקאס במפגש הקודם ורשמו 69:73 ביתי במשחק 4. המנצחת תפגוש את מכבי תל אביב או מונאקו

תקציר: גראן קנאריה - טורק טלקום 67:71/ספורט1

לא רק מכבי תל אביב ומונאקו, לא רק ריאל מדריד ופרטיזן בלגרד. הסדרה המותחת ברבע גמר פלייאוף היורוליג בין אולימפיאקוס לפנרבחצ'ה המשיכה לענות על הציפיות גם הערב (שישי), והטורקים השיגו ניצחון ביתי שקבע כי גם הסדרה הזו תוכרע במשחק חמישי. המארחת התאוששה מסל ניצחון כואב של קוסטאס סלוקאס במשחק 3, שמרה על הבית עם 69:73, ותחזור לפיראוס בתקווה להשלים מהפך. המנצחת בסדרה תפגוש בחצי גמר הפיינל פור את המנצחת בין מונאקו למכבי תל אביב.

סקוטי ווילבקין חזר לסגל הטורקי לראשונה מזה חודש וחצי, אך לא שותף כלל ומי שחיפה עליו בפתיחה היה חברו לשעבר במכבי תל אביב - טיילר דורסי. אקס אולימפיאקוס סייע לקבוצתו הנוכחית לסיים את הרבע הראשון ביתרון נקודה, אך היוונים התאוששו והפכו. הטורקים החזירו לעצמה את ההובלה עם ריצה משלהם לקראת ההפסקה, אך 0:6 יווני קבע 32:33 לאורחת במחצית.

שחקן אולימפיאקוס סשה וזנקוב שומר על שחקן פנרבחצ'ה נייג'ל הייז-דייויס. Saycan Sayim/dia images, GettyImages
עוד סדרה תוכרע על משחק בודד. וזנקוב שומר על הייז-דייויס/GettyImages, Saycan Sayim/dia images

אחרי רבע שלישי צמוד, אולימפיאקוס רצה 0:7 ומחקה יתרון טורקי. לאחר מכן התעורר דיישון פייר, שעם שתי שלשות קריטיות קבע 61:67 לפנר. הטירוף מחוץ לקשת נמשך, כשאל השלשות של דורסי ופייר הגיב שאקיל מקיסיק פעמיים מאותו הטווח והקטין ל-73:69. דורסי החטיא שלשה בהתקפה הבאה, אך אולימפיאקוס איבדה את הכדור ונכנעה.

דיישון פייר הוביל את קלעי המנצחת עם 17 נקודות, טיילר דורסי הוסיף 16 מול האקסית. שאקיל מקיסיק הוביל את המפסידה עם 20, קוסטאס סלוקאס וסשה וזנקוב אכזבו עם 3 ו-2 נקודות בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully