וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורוזוב עדיין נרגש: "האוהדים שלנו 'הרגו' את אוהדי מכבי תל אביב"

5.5.2023 / 14:00

מגן בית"ר ירושלים עדיין באמוציות של חצי הגמר: "היה שם טירוף שלא ראיתי בחיי. הרגשנו שרק האוהדים שלנו נמצאים באצטדיון. עכשיו צריך לזכות בגביע, ראיתי מה זה עושה לאנשים"

תקציר חצי גמר גביע המדינה: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:3/ספורט 1

את מרבית הקריירה גריגורי מורוזוב בן ה-28 עשה בדינמו מוסקבה. מעל 100 הופעות במועדון הפאר הרוסי, לפני שעבר גם בסלובניה בדרך לבית"ר ירושלים. המגן חתם בבירה בינואר בזכות היותו יהודי וכבר בשבוע שנחת, לאחר קרוב לחודשיים ללא מסגרת, נכנס ישירות להרכב של יוסי אבוקסיס. ביום רביעי, בניצחון על מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה, מורוזוב רץ יותר מכל שחקן בבית"ר, 11.2 קילומטרים.

המגן נמצא עדיין בהשפעת המשחק שלשום ומלא באמוציות, ובריאיון הוא מספר: "לא האמנתי למה שראיתי בסיום, כמות כל כך גדולה של אנשים בוכים ומתרגשים, גם חלק מהשחקנים. כולם היו בטירוף ושמחה וזה היה מדהים, משהו שבחיים לא נתקלתי בו. באצטדיון היו אולי 15 אלף אוהדים לכל קבוצה, אבל האוהדים שלנו 'הרגו' את אלה של מכבי תל אביב. הם הרעידו את האיצטדיון. את אוהדי מכבי תל אביב ראיתי, אבל לא שמעתי. הרגשנו שרק הקהל שלנו נמצא ודוחף וזה היה הכח הכי גדול שלנו במשחק הזה".

גריגורי מורוזוב, שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
"מהמשחקים הכי כיפיים שהיו לי בקריירה". מורוזוב אחרי שריקת הסיום/מאור אלקסלסי

בעבר היית קרוב לאולטראס של דינמו מוסקבה

"תמיד התעניינתי בטירוף של הקהל, זה תמיד היה חלק ממני. כשהפכתי לשחקן צעיר במועדון תמיד ביקשתי שייקחו אותי להתכנסויות וההתארגנויות ביער כדי להבין מה הם מתכננים, זה תמיד סיקרן אותי ורציתי להיות חלק. אני אוהב את הטירוף של הקהל, זה גם מה שמשך אותי לבוא לישראל".


לפני חצי הגמר היית אופטימי?

"כן, ידענו לפני המשחק שמכבי תל אביב קבוצה חזקה אבל האמנו שאם נעשה את שלנו כמו שצריך, נהיה חכמים ולא נעשה טעויות, דברים יקרו לטובתנו. קשה לי עדיין לדבר, אני עדיין בסוג של הלם ומעכל את המשחק הזה, את האמוציות ואת כל מה שליווה אותו. חיכינו למשחק הזה ושימחנו את כולם".


מה הלך שם אחרי הגול השלישי?

"זה מרגש ומצחיק, כולם נכנסו למגרש ורצו לכיוון אבישי כהן והאוהדים, גם הצוות המקצועי והשחקנים. אוהדים קפצו למגרש, גם מאבטחים. ראיתי במשחק הזה דברים שלא ראיתי הרבה בחיים, היה טירוף שלא נתקלים בו. מהמשחקים הכי כיפיים שחוויתי, גם במהלכו וגם בסיום, אבל עכשיו צריך לנצח בגמר. עם כל הכבוד לזה שעשינו ניצחון גדול, אנחנו רוצים את הגביע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גריגורי מורוזוב בית"ר ירושלים. דני מרון
"נתניה? נצטרך לשחק בחוכמה ובשקט ולנצל את החולשות שלה". מורוזוב/דני מרון

איך התחושות לקראת הגמר?

"מכבי נתניה קבוצה חזקה, לוחצת, אגרסיבית, אבל יש לנו צוות מקצועי שיודע מה לעשות מול קבוצות כאלה. כמו נגד מכבי תל אביב, נצטרך לשחק חכם ולהיות שקטים, לדעת איפה להפתיע ואיך לנצל את החולשות שלהם. נעשה הכל כדי לזכות בגביע, אני רואה מה זה עושה לאנשים. היום הזמנתי אוכל והשליח הגיע והיה כל כך שמח על המשחק אתמול, קפץ, חיבק ודיבר בכזו התלהבות. כל הזמן בירושלים אנשים עוצרים אותך ומדברים על בית"ר, מחייכים, מפרגנים ותומכים. זה כיף גדול".

אתה יהודי שנמצא בפעם הראשונה בארץ בחודשים האלה, איך זה מרגיש?

"הייתי באירופה ועכשיו אני כאן, אבל גם אם תשים אותי באפריקה, איפה שיש אנשים טובים, נחמדים, כאלה שמתקשרים ואיכפת להם, שמחייכים ומפרגנים, אלה המקומות שאתה רוצה להיות בהם ובבית"ר ירושלים זה ככה. אני נהנה כאן וזה מה שהכי חשוב, יותר מכל דבר אחר".


בסיום ליד חדר ההלבשה ניגשת לברק אברמוב, מה אמרת לו?

"אני אשלח לך וידאו ואתה תבין. אחרי שנגמר המשחק הוא ניגש אליי על הדשא ללחוץ לי יד ולא שמתי לב וזה היה נראה לא טוב, שלחו לי את הוידאו הזה בסיום וישר ניגשתי אליו להגיד לו שלא שמתי לב ואני מעריך ומכבד אותו, שחס וחלילה לא יחשבו משהו אחר. בלי קשר, הוא הבעלים של הקבוצה וכיף לבוא אליו ולשמוח יחד איתו אחרי ניצחון כזה, לא?"


אגב, מגן שמאלי עם רגל ימין, אין הרבה כאלה

"הרבה אומרים לי את זה. רגל ימין היה החזקה שלי, כשהייתי צעיר נפצעתי והייתי צריך להשתמש רק ברגל שמאל בזמן שיקום ועד שרגל ימין חזרה לעצמה. עם הזמן הגעתי למצב שרגל שמאל לא פחות חזקה מרגל ימין, כך שאני יכול לשחק בשני הצדדים - אבל מעדיף את צד שמאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully