וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר צפויה לממש את האופציה על פריידיי. אבישי כהן יקבל שדרוג

5.5.2023 / 7:45

בבירה נערכים בזהירות לעונה הבאה, על רקע גמר הגביע שבפתח: החלוץ אמור להמשיך, המגן יקבל הצעה לשנתיים. ביקוש שיא לכרטיסים

תקציר חצי גמר גביע המדינה: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:3/ספורט 1

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (שבת, 18:45, ספורט3) את בני ריינה באיצטדיון "שלמה ביטוח" בפתח תקוה כשהיא עדיין נישאת על גלי ההתלהבות מחצי גמר הגביע. לא מעט שחקנים מחליפים אמורים לקבל דקות משחק. יוסי אבוקסיס המורחק יישב ביציע ועוזרו גל כהן שיעמוד על הקווים, ינסה לחלק עומסים בין השחקנים ולהשאיר את כולם רעננים וכשירים לקראת גמר הגביע שייערך ב-23 במאי.

כל אנשי המועדון מקבלים החל אתמול עשרות פניות לכרטיסים לגמר. מכירת הכרטיסים תתחיל בשבוע הבא כשהעדיפות היא למנויי הקבוצה שצפויים לרכוש את מרבית הכרטיסים. בחצי הגמר כל בעל מנוי קיבל אפשרות לרכוש שני כרטיסים. במועדון מבינים שיהיה ביקוש שיא מצד אוהדים לכרטיסים וינסו לקבל מההתאחדות לכדורגל כרטיסים נוספים.

שחקן בית"ר ירושלים אבישי כהן מול שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. מאור אלקסלסי
יקבל חוזה חדש. אבישי כהן/מאור אלקסלסי

בבית"ר רצו להתחיל לקבל החלטות סופיות לעונה הבאה לאחר חצי הגמר, אך הניצחון והאווירה החיובית גרמו לכך שרוב השיחות וההחלטות יידחו עד לאחר הגמר. במועדון יודעים שקשיים במו"מ ושיחות לא טובות עם שחקנים יכולים להזיק ומעדיפים להמתין לאחר גמר הגביע. בית"ר צפויה לממש את האופציה על פרד פריידיי, גם בשל היכולת שלו במשחקים האחרונים וגם בשל העובדה שישנם סימני שאלה סביב ההישארות של דנילו אספרייה, ירדן שועה ויון ניקולאסקו לקראת הקיץ.

בנוגע לשחקנים כמו דגני וקריאף, יוסי אבוקסיס רוצה לראות אותם ממשיכים אך הדברים יהיו תלויים במו"מ בין הצדדים. במקרה של דגני כבר היו שיחות בהן הצדדים לא הגיעו לעמק השווה, אך עם סיום העונה הן יחודשו. לאבישי כהן צפויים להציע במועדון חוזה חדש לשנתיים לפחות, והוא צפוי להיות משודרג כלכלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully