וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "אסור לאבד ביטחון". נקבע מועד למשחק 5, אם יהיה בו צורך

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 23:15

מאמן מכבי תל אביב לקראת משחק 4 נגד מונאקו: "הלחץ הוא על שתי הקבוצות, בטוח שאפשר לעשות תוצאה טובה". המשחק המכריע, אם יהיה, יתקיים ברביעי ב-20:00

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5/ספורט1

מכבי תל אביב חזרה ממונאקו עם ניצחון חוץ יקר והייתה תלויה בעצמה במאבק על ההעפלה לפיינל פור, אבל אמש (שלישי) נכנעה באולמה הביתי ביד אליהו 83:78 ליריבה הצרפתית ומעבר לכך שאיבדה את יתרון הביתיות שאותו הרוויחה בשבוע שעבר, היא כעת במרחק הפסד מסיום העונה האירופית.

במכבי תל אביב, קבוצת הבית הטובה ביותר ביורוליג בעונה הסדירה, תולים תקוות בעיקר בצמד הגארדים לורנזו בראון ו-ווייד בולדווין, שרשמו הופעה פושרת למדי אתמול ופעם נוספת התקשו מול הפיזיות והאתלטיות של שחקני מונאקו. אם הצהובים ינצחו ויכפו משחק 5 ומכריע בסדרה, הוא ייערך בביתה של מונאקו ברביעי הבא ב-20:00.

עוד לקראת המשחק הרביעי בסדרה

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מסתכל על חצי הכוס המלאה. קטש/דני מרון

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הרביעי שבו ינסו הצהובים לכפות משחק חמישי ומכריע בשבוע הבא במונאקו, הבהיר המאמן עודד קטש: "כשרואים את המשחק בבית דברים נראים אחרת. היו הרבה דברים טובים שעשינו, המון נקודות במשחק הריצה והמעבר שלנו, תוך כדי משחק מצאנו את ההתאמות ואת הדרך להתקיף. מונאקו קבוצה לא רק מנוסה ומוכשרת, היא גם מאוד אתלטית ולכן צריך לעשות את ההתאמות. זה פלייאוף, הרבה קבוצות מתקשות כשהאינטנסיביות עולה וגם אנחנו מהצד השני צריכים להקשות עליהם".

האם הוא מתכנן לשנות הרכבים: "יש עניין של מאצ'-אפים ויש שחקנים שזה יותר מתאים להם. קבוצה היא כמו ארגז כלים, יש כלים שיותר מתאימים למשחק כזה או אחר וכל פעם צריך לבחור. זה גם קורה ששחקן עם פחות ביטחון ולא נכנס לסדרה טוב, גם לזה צריך להגיב. מאמן צריך לבחור אם להמשיך להאמין או לזהות אצל השחקן אם הביטחון שלו נפגע. אני חושב שעשינו הרבה דברים טובים, לא היינו ביום קליעה טוב. שתיים-שלוש שלשות היו עושות שני הבדלים - אחד זה מומנטום שלא הצלחנו לייצר ועם האווירה אתמול זה יכול היה להשפיע, ושניים זה לגרום להם לשמור בצורה אחרת שתשחרר שחקנים שלנו. זה לא היה כל כך גרוע כמו שזה הרגיש מבחינה התקפית, אסור לשכוח שאנחנו משחקים מול קבוצה טובה. מונאקו נבנתה בשנה שעברה והפסידה במשחק מספר 5 בפלייאוף, ואחר כך הוסיפה עוד שחקנים. עדיין אנחנו בטוחים שאפשר לעשות תוצאה טובה מחר".

אוהדי מכבי תל אביב מפריעים לפסק הזמן של מונאקו. דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב יראו ניצחון ביתי ראשון בפלייאוף מאז 2014?/דני מרון

היעדר הניצחונות הביתיים בפלייאוף מאז 2014 מוסיף לחץ? "בתור מאמן יש מסרים שצריך להעביר לשחקנים. הלחץ הוא על שתי הקבוצות, המשחק התפתח בצורה כזאת שאחרי פתיחה פחות טובה שלנו, הלחץ עבר אלינו. היינו צריכים יום קצת יותר טוב, והתוצאה הייתה אחרת. אסור לאבד ביטחון, אנחנו צריכים להיות גאים במה שעשינו ועם זה להגיע למשחק מחר".

לסיום, המאמן הוסיף מסר לאוהדים: "הקהל שלנו מדהים, היו חוויות מדהימות כל העונה וזה עוד לא נגמר. אנחנו צריכים עוד חוויה אחת מחר".

ג'ון דיברתולומיאו, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
משחק היורוליג האחרון העונה? דיברתולומיאו/קובי אליהו

גם הקפטן ג'ון דיברתולומיאו דיבר לקראת המשחק: "שוכחים מאתמול, צריכים ללמוד מה שאפשר מהמשחק הזה ויש עוד אתגר מחר. נפגשנו חמש פעמים עם מונאקו השנה, אנחנו כבר מכירים אחד את השני טוב. הפוקוס שלנו צריך להיות על עצמנו, לשחק על החוזקות שלנו. מונאקו הצליחה להפריע לנו בשני המשחקים האחרונים בצד ההתקפי ואנחנו צריכים לעשות עבודה יותר טובה בזה. הם מאוד טובים ומוכשרים, זה אתגר קשה, יש לנו את היכולת לנצח אותם ואנחנו יודעים את זה. כולם מחכים למשחק, רוצים לנצח בבית, זה מגיע לקהל ומגיע גם לנו, עבדנו קשה כדי להגיע לעמדה הזו".

דארן היליארד הוסיף: "מחר זה מבחן טוב עבורינו. אתמול היה מאכזב אבל הכל חלק מהתהליך. שיחקנו חזק, שיתפנו טוב את הכדור ושמרנו טוב, נלחמנו עד הסוף. במשחק הראשון בסדרה היינו יותר אגרסיביים ובשניים האחרים הם. צריכים לשחק יותר חזק מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully