וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בולדווין חזר להיראות כמו השחקן המזיק שהיה בשנים קודמות"

באירופה ניתחו את הקשיים של כוכבי מכבי תל אביב, באתר הרשמי של מונאקו עקצו: "האוהדים עשו הכל כדי להפחיד, לצערם השחקנים שלנו ניזונים מזה"

שחקני מונאקו חוגגים את הניצחון על מכבי תל אביב במשחק 3/מתוך האתר הרשמי של מונאקו

ווייד בולדווין ולורנזו בראון התקשו מאוד במשחק 3 אתמול (שלישי) נגד מונאקו, וגם באירופה מנסים לנתח מדוע. בפודקאסט היורוליג "באק-דור" הקדישו חלק נרחב לניתוח ההופעה הפושרת של צמד הגארדים של מכבי תל אביב, שהוביל אותה לאורך העונה עם תצוגות נהדרות אבל מתקשה לעשות זאת מול הפיזיות והאתלטיות של שחקני מונאקו.

"ההגנה של מונאקו על בולדווין ובראון הייתה המפתח בדרך לניצחון", ניתחו. "בולדווין נשמר על ידי מייק ג'יימס או אלפא דיאלו, שניסו למנוע ממנו ככל האפשר זריקות מחצי מרחק ומהלכי פיק אנד רול. אבל בולדווין לא ניצל את המרווחים שאיפשרו לו לחדירות, ונראה רע למדי. במשחק הזה הוא חזר להיראות כמו הגרסה המזיקה שלו שראינו יותר מדי פעמים בשנים קודמות, ופחות העונה.

"מול בראון הוחלפו שלושה שומרים - ג'רון בלוסומגיים, יאקובה אוואטרה ואלפא דיאלו - וגם הם הקשו מאוד עליו. הפיזיות שלהם הוציאה את בראון מהמשחק, והוא היה אפקטיבי רק במספר פוזשנים בודדים. מונאקו לחצה את בראון ובולדווין גבוה, וזה לא רק עייף אותם אלא הוביל לכמה איבודי כדור ברגעים חשובים. בשורה התחתונה, מונאקו הצליחה לנטרל ברוב הדקות את האיום הכפול והגדול ביותר של מכבי תל אביב.

"מפתח נוסף היה השליטה בקצב", הוסיפו. "מונאקו שיחקה בקצב איטי מאוד, ולא נפלה למלכודת של משחק בקצב מהיר שמכבי תל אביב הייתה מעיפה. אפשר לספור על כף יד אחת את ההתקפות המתפרצות שהיו למכבי, שניסתה להרים את הקצב ללא הצלחה".

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
חזר להרגלים הרעים. בולדווין/דני מרון

באתר הרשמי של מונאקו התגאו בניצחון, ובעיקר באופי שהציגו השחקנים מול האוהדים המשולהבים בהיכל. "שום דבר לא מפחיד את הקבוצה של סשה אוברדוביץ', אפילו לא אוטובוס תקוע ומוקף במאות אוהדים בדרך לאולם של היריבה. הקהל של מכבי הכין הכל יותר משעתיים לפני המשחק. האולטראס חיכה לשחקנים, השליך רימוני עשן, שרק בוז, ועשה הכל כדי לנסות להפחיד את השחקנים שלנו. לצערם, השחקנים שלנו ניזונים מאווירה כזו", כתבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully