וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 שחקנים לדין בעקבות הקטטה, חיפה שוקלת לבקש לדחות את הדיון

3.5.2023 / 14:45

כתב אישום חמור של ניר רשף: שישה שחקנים מהפועל באר שבע וממכבי חיפה יתייצבו בפני בית הדין בעקבות המהומה. אליאס מואשם בעימות מילולי עם סאן מנחם, זערורה מואשם בפגיעה בנסיבות מחמירות ויספוג עונש כבד, אצילי ולופס יצאו נקיים

בקבוק מושלך על הפנים של מאבטחת במשחק של מכבי חיפה מול הפועל באר שבע/ספורט1

לא פחות מ-12 שחקנים של הפועל באר שבע ומכבי חיפה (שישה מכל קבוצה) יתייצבו ביום חמישי (16:00) בפני בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. זה בעקבות כתב האישום החמור שהגיש ניר רשף בעקבות המהומה ההמונית שפרצה בסיום המשחק בין הקבוצות אחרי שבאר שבע הבקיעה שער ניצחון בתוספת הזמן. בערב שלפני הדיון, במכבי חיפה שוקלים להגיש בקשה לדחייה שלו.

עבדולאי סק, באסם זערורה, מאוויס צ'יבוטה, פרנדזי פיירו, סאן מנחם ועלי מוחמד יעמדו לדין בצד הירוק ומנגד יתייצבו בבית הדין מיגל ויטור, יוג'ין אנסה, שאפי סוליימאנוב, אדריאן פאון, שי אליאס ושגיב יחזקאל. מי שלא יעמדו לדין הם עומר אצילי, ינון אליהו והלדר לופס, למרות שהם גם לקחו חלק בקטטה.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
12 שחקנים לדין/דני מרון
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

על פי כתב האישום, עבדולאי סק עומד לדין בעבירה של השתתפות בקטטה והתנהגות בלתי הולמת בעקבות אצבע משולשת לקהל. באסם זערורה ש"הכה פעמיים הן את פאון והן את סוליימאנוב", עומד לדין בעקבות פגיעה בשחקן יריבה בנסיבות מחמירות וצפוי לספוג עונש כבד ביותר. מאוויס צ'יבוטה וסאן מנחם עומדים לדין בעבירה של הפרת סדר ופיירו בגין חלקו בהשתתפות בקטטה. עלי מוחמד מואשם בהפרת סדר בגין עימות מילולי עם סוליימאנוב.

שחקני הפועל באר שבע ומכבי חיפה מתעמתים על הדשא. דני מרון
גם פיירו לא יצא נקי/דני מרון

בצד השני, מיגל ויטור ויוג'ין אנסה מואשמים בהשתתפות בקטטה. שי אליאס על עימות מילולי עם סאן מנחם וניסיון לפגיעה בשחקן יריב כשניסה לפגוע בזערורה ואילו שגיב יחזקאל על חלקו בהשתתפות בקטטה והפרת סדר. שאפי סוליימאנוב עומד לדין על השתתפות בקטטה, הפרת סדר ופגיעה בשחקן יריב בנסיבות מחמירות בעקבות הסטירה בפניו של דולב חזיזה. אדריאן פאון מואשם בהתנהגות בלתי הולמת אחרי שדרך בכוונה על רגלו של זערורה.

בנוסף עומדת מכבי חיפה לדין בעבירה של התפרעות אוהדים בשל השלכת חפצים מהיציע על אוהדי הפועל באר שבע, שגם היא עומדת לדין בנסיבות של התפרעות אוהדיה שהשליכו רימון עשן אדום לתוך היציע של אוהדי מכבי חיפה וכן בגין קריאות גזעניות ונהמות לעברו של עבדולאי סק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully