וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מעריכים: שרי יהיה כשיר בשני. אוהדים יפנו למח"ש

3.5.2023 / 11:24

קשר הירוקים סובל ככל הנראה מכאבים בשל מכה בלבד, אך ייבדק כדי לשלול חבלה. אוהדים ריכזו עדויות על אלימות משטרתית ויפנו למח"ש. המנכ"ל שוחח עם ראשי חברת האבטחה לגבי טענות הקהל

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על מכבי חיפה והמהומה בסיום/ספורט1

מעל ליממה עברה מאז אירועי טרנר ובמכבי חיפה מנסים להרגיע את הרוחות כדי להתכונן כראוי למשחק מול מכבי תל אביב, שלו חשיבות מכרעת בקרב על האליפות. הירוקים מחכים להחלטה של תובע ההתאחדות ניר רשף לגבי זהותם של השחקנים שיועמדו לדין, כאשר ההערכה היא שמלבד השחקנים שהוזכרו בדו"ח, ייתכן ששחקנים נוספים יועמדו לדין בשל מצלמות הטלויזיה והאבטחה.

תובע ההתאחדות יוכל לקבל תמונות שלא פורסמו וצולמו על ידי צוות השידור, בהם נראים בבירור מקרים נוספים שלא הוזכרו בדו"ח השופט. בחיפה מעריכים שעבדולאי סק עשוי להיענש ולהיעדר במשחקים הקרובים, אך ציינו שהשחקן נראה היטב באותם צילומים שלא פורסמו ממרר בבכי אחרי קריאות גזעניות כנגדו, מה שהוביל לתגובה שלו כלפיי הקהל. האוהדים, אגב, יצאו בקמפיין למען סק שבו הם קוראים "לא לתת יד לגזענות ולא להעניש את הקורבן".

עוד בנושא

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה לפני מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
צפוי להיות כשיר למכבי תל אביב. צ'ארון שרי/דני מרון

בצל האירועים והציפייה לבית הדין , שחקני חיפה זכו היום לחופש ומחר יחזרו לאימונים כשככל הנראה גם תתקיים אסיפה. הקשר ההולנדי צ'ארון שרי, שנפצע במשחק מול באר שבע, לא התאמן אתמול וסובל מכאבים אך ההערכה הראשונית שאין נזק ומדובר בכאבים בשל המכה שספג בלבד. בחיפה אופטימיים ששרי יהיה כשיר למשחק מול מכבי תל אביב, אך הוא ייבדק כדי לשלול חבלה.

אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
יפנו למח"ש. אוהדי חיפה במשחק בבאר שבע/דני מרון

בעניין אחר, אוהדי מכבי חיפה זועמים על המשטרה וכוחות האבטחה במשחק מול באר שבע. האוהדים אספו עדויות לפיהן הייתה אלימות משטרתית , בייחוד כלפיי אוהדים שרצו להיכנס עם כרטיסים שקנו כחוק ליציעים של הפועל באר שבע. אותם אוהדים ציינו בעדויות שהם הגיעו ללא סממנים מזהים, אך לדבריהם קרעו את הכרטיסים ואף נכנסו לדפי הפייסבוק שלהם כדי לראות איזו קבוצה הם אוהדים ואסרו עליהם את הכניסה.

כמו כן, בקהל טענו לאלימות מצד כוחות אבטחה ואף שלחו תמונות למועדון. בשל כך, לוואלה! ספורט נודע שמנהל המועדון איציק עובדיה שוחח עם הקב"ט בבאר שבע וזה טען בפניו שלא הייתה אלימות של כוחות האבטחה ושלל אף שימוש באמצעים אלימים דוגמת אגרופנים, כפי שטענו בקהל של חיפה.

האוהדים יפנו למח"ש בתלונה על כל מה שהתרחש ובראש ובראשונה יציינו את ההתנהגות כנגד אוהדות וכן אוהדים גברים שטוענים שהופשטו לפני המשחק, כחלק מבידוק, ולטענתם עברו השפלה ואף נאלצו להתפשט ליד אוהדים אחרים שאינם מכירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully