וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק נקודה ממארסיי: לואיס אופנדה העניק ללאנס 0:1 בטולוז

השלישית בטבלת הליגה הצרפתית ניצחה במגרשה של מחזיקת הגביע הטרייה והתקרבה שוב למדורגת שנייה, אותה תארח בשבת. שער 18 לחלוץ הבלגי

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 2.5/ספורט1

ארבעה ימים לפני שהיא מארחת את מארסיי לקרב ישיר על המקום השני בצרפת שמעניק כרטיס אוטומטי לשלב הבתים של ליגת האלופות, לאנס צימקה את הפער לנקודה בעזרת 0:1 בחוץ על טולוז. מחזיקת הגביע הטרייה, שרק בשבת חגגה תואר היסטורי עם 1:5 אדיר על נאנט בסטאד דה פראנס, כעסה על הלו"ז הצפוף וכמובן הופיעה הערב (שלישי) בהרכב משני, אבל נלחמה וגם כמעט הצליחה להשוות.

גם לאנס הגיעה עם כמה חיסורים משמעותיים, ביניהם סאליס עבדול סאמד המורחק, אבל בדקה ה-33 השיגה את הפיצוח המיוחל מראשו של לואיס אופנדה, שהעלה את מאזנו בליגה ל-18 שערים אחרי הרמה של המגן השמאלי מסאדיו האידרה. פיליפ מונטנייה הכניס את ברנקו ואן דן בומן וזקאריה אבוחלאל בדקה ה-59, אך לאנס החזיקה מעמד וגברה על הסגולים בפעם הרביעית ברציפות (על האפס).

לואיס אופנדה שחקן לאנס חוגג שער. CHARLY TRIBALLEAU/AFP, GettyImages
מקום רביעי בטבלת המבקיעים. לואיס אופנדה/GettyImages, CHARLY TRIBALLEAU/AFP

כעת למדורגת שלישית יש 69 נקודות, אחת פחות ממארסיי השנייה ושש פחות מפריז סן ז'רמן המוליכה. לסיום העונה נותרו עוד חמישה מחזורים, ובשבת כאמור לאנס תארח את מארסיי. פ.ס.ז' תתארח למחרת אצל טרואה שנמצאת על סף ירידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully