וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יהיה פשוט להתאושש": מכבי חיפה חוששת לפני מכבי ת"א. שרי ייבדק

2.5.2023 / 7:16

מעבר לקטטה ולסערה, במכבי חיפה מאוכזבים מההפסד הדרמטי בטרנר ושמחים שיהיה שבוע הכנה לקרב מול הצהובים: "עדיין תלוי בנו". האוהדים זועמים על התנהלות המשטרה בטרנר

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על מכבי חיפה והמהומה בסיום/ספורט1

1.

המראות בסיום המשחק תפסו את מרבית תשומת הלב, אבל במכבי חיפה יצאו מאוכזבים כמובן גם מהתוצאה, ההפסד 2:1 להפועל באר שבע בקרב הצמרת, כאשר בקבוצה רצו מאוד לסיים את סיפור האליפות אמש (שני). אך לא רק שהקבוצה לא עמדה במשימה הזו, היא גם הפסידה בצורה הכי דרמטית שניתן היה להפסיד, בתוספת הזמן.

בחיפה הרגישו שהציגו משחק טוב מאוד, בייחוד ב-70 הדקות הראשונות, אך בסיום כבר "הסתפקו" בתיקו שהיה מסיים תיאורטית את סיפור האליפות, וגם על זה לא הצליחו לשמור. למרות ההפסד ומפח הנפש, בחיפה משוכנעים שיתאוששו מההפסד והערב הארוך שעברו. "סיפור האליפות נפתח אבל זה עדיין תלוי בנו", אמר שחקן בקבוצה, "עם כל מה שקרה בסוף לא יהיה פשוט להתאושש, המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני אז יהיה זמן ואין תירוצים. בסוף זה תלוי בנו".

שחקני מכבי חיפה מתוסכלים. דני מרון
זה יכול היה להיגמר אחרת, גם מבחינת התוצאה. תסכול בחיפה/דני מרון

עוד בוואלה! ספורט

בכר: "אירוע מביש, שחקנים יצאו מדעתם. אליפות? אנו נעשה את זה"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה מתוסכלים. דני מרון
נקודות יקרות,אבל עדיין הסיפור בידיים שלהם. חיפה/דני מרון

גם המאמן ברק בכר שידר אופטימיות לגבי ההמשך. "בגלל מה שקרה אז ייקח יותר זמן להתרומם אבל יהיה יותר קל להכין את הקבוצה למשחק מול מכבי תל אביב, כי הראינו שאנחנו יודעים לבוא למשחקים עם הגב לקיר". בקבוצה העבירו ביקורת עצמית על ההליכה אחורה בדקות האחרונות שאפשרה לבאר שבע להשתלט על המגרש. "לא הלכנו אחורה בשביל תיקו ורק כמה דקות לפני השוויון אצילי כמעט כבש בבעיטה חופשית אחרי פריצה טובה של פיירו", אמרו במועדון, "אבל אין ספק שדעכנו לקראת הסוף, זה היה המשחק הכי טוב שלנו מול באר שבע ודווקא בו הפסדנו. אמרנו שתמיד הולך לנו קשה וגם עכשיו כנראה זה ככה אבל יש ביטחון בברק ובשחקנים".

שחקני הפועל באר שבע ומכבי חיפה מתעמתים על הדשא. דני מרון
יהיו הרחקות? העימות המכוער/דני מרון

2.

בחיפה כמובן יתעסקו בימים הקרובים בעיקר בעונשים הצפויים לכמה שחקנים, ואולי אף לקבוצה, אך מנגד בצוות המקצועי ינסו להתמקד בהכנות המקצועיות למשחק מול מכבי תל אביב, שמקבל חשיבות גדולה יותר אחרי ההפסד לבאר שבע. בחיפה צפויים לקבל החלטה בימים הקרובים גם בנוגע לחלוקת הכרטיסים למשחק בצל סגירת היציע הצפוני ואכלוסו בנשים וילדים בלבד. בצל ההתקפה של האולטראס והמכתב של עמותת היציע הצפוני, ישנם סיכויים לא קטנים שבחיפה יקבלו החלטה שלא לגבות כסף ממחזיקי המנויים שיהיו זכאים לכרטיס ליציע הדרומי. בחיפה כאמור עדיין לא קיבלו החלטה בנושא ולמרות המחאות בקבוצה ציינו שאלו הקדימו עצמן שכן לא הוחלט כלל אם לגבות כסף על כרטיס למשחק ממנויים.

בקבוצה יבדקו את מצבו של צ'ארון שרי ומקווים שיהיה כשיר למשחק מול מכבי תל אביב. השחקן ספג מכה ברגלו וחש כאבים אך במועדון יש אופטימיות זהירה. בחיפה החמיאו לשרי על יכולתו במשחק עד שיצא, כאשר גם מוחמד אבו פאני זכה למחמאות גדולות על יכולתו. אם לא די בהרחקות הצפויות גם עומר אצילי לא ישחק מול מכבי נתניה בעוד שני משחקים וזאת לאחר שספג צהוב חמישי, וכמוהו דניאל סונדגרן שספג צהוב תשיעי מיד עם שריקת הסיום.

אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
מכות והשפלות. אוהדי חיפה בבאר שבע/דני מרון

3.

הבלאגן הגדול בסיום המשחק השכיח את העובדה שגם לפני המשחק הבלאגן חגג. אוהדות של מכבי חיפה טענו להשפלה כאשר התבקשו להתפשט על מנת שיבדקו שהן לא מכניסות למשחק אמצעי פירוטכניקה. לפי עדויות של אוהדות, הן התבקשו להתפשט גם ליד נשים אחרות שהן לא מכירות ונתקלו ביחס משפיל במיוחד. בנוסף לכך אוהדי הקבוצה שהחזיקו בכרטיסים ליציעי הפועל באר שבע טוענים ששוטרים ומאבטחים קרעו להם את הכרטיסים, ואף בתוך היציע אוהדים שנכנסו ולא היו בבגדים המזוהים עם מכבי חיפה טענו שנתקלו באלימות משטרתית נגדם.

אחד האוהדים טען שאחיו התבקש לצאת מהיציע ותוך כדי כך ספג אגרוף והתפנה לבית החולים. גם אנשי מכבי חיפה ובראשם המנכ"ל איציק עובדיה הגיע ושוחח עם אנשי המשטרה ואף שמע מאחד מהם שלשלוטרים יש שיקול דעת והם יחליטו מי ייכנס ומי לא. האוהדים ביקשו מעובדיה להחזיר באותו מטבע כלפי אוהדי היריבות במשחקי הבית של הקבוצה. אגב, בחיפה הבינו שחלק מהאוהדות והאוהדים שהיו קורבנות להתנהלות לא תקינה מצד השוטרים שוקלים להגיש תלונה למח"ש.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully