וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיק בילבאו השוותה ל-1:1 במאיורקה בפנדל עמוק בתוספת הזמן

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 23:58

הבאסקים היו מרחק שניות מהפסד שני ברציפות, אבל איניאקי וויליאמס קבע חלוקת נקודות בדקה ה-90+6 אחרי נגיעת יד ברחבה. 0:2 לג'ירונה על סביליה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.5/ספורט1

המחזור ה-32 בספרד הסתיים הערב (שני). במפגש המוקדם מאיורקה נפרדה בביתה ב-1:1 מול אתלטיק בילבאו שהצליחה להשוות מפנדל בדקה ה-90+6, לאחר מכן סביליה שבה לסורה כשנכנעה בביתה 2:0 לג'ירונה.

קאנג-אין לי, שחקן מאיורקה. Cristian Trujillo, GettyImages
השער שלו לא הספיק. קאנג-אין לי/GettyImages, Cristian Trujillo

מאיורקה - אתלטיק בילבאו 1:1

הבאסקים נעצרו ביום חמישי אחרי שלושה ניצחונות רצופים כאשר ספגו מפנדל בתוספת הזמן ונכנעו בביתם 1:0 לסביליה המשתפרת. היום הם אלו שקיבלו פנדל בתוספת הזמן שבזכותו הבקיעו שער דרמטי, גם אם הוא הספיק לסחיטת נקודה בלבד ולא לחזרה למסלול הניצחונות. מאיורקה, שלא הפסידה בביתה לאתלטיק בילבאו בשלושת המפגשים האחרונים כולל היום (מאז דצמבר 2012), עלתה ליתרון אחרי שקאנג-אין לי הדרום קוריאני הריץ את קבוצתו להתקפה מתפרצת בדקה ה-58 ועם תנועה חכמה מקו שני היה זה שקיבל קיבל מסירה מהחלוץ הקוסוברי ודאט מוריצ'י ובעט פנימה. בילבאו לא אמרה נואש ובאה על שכרה עמוק-עמוק בתוספת הזמן, כאשר בדקה ה-90+4 השופט הצביע על הנקודה הלבנה בעקבות נגיעת יד ברחבה ואיניקאי וויליאמס קבע 1:1 בחלוף שתי דקות. בעקבות התיקו בילבאו נותרה שביעית ובמרחק שתי נקודות מבטיס השישית ושש נקודות מוויאריאל החמישית, מאיורקה עם שש נקודות פחות ממנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ולנטין קסטז'אנוס, שחקן ג'ירונה. Fran Santiago, GettyImages
בכושר נהדר. ולנטין קסטז'אנוס/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - ג'ירונה 2:0

ולנטין קסטז'אנוס לא עוצר. אחרי שכבש רביעייה והוביל את ג'ירונה ל-2:4 אדיר על ריאל מדריד במחזור שעבר, היום הוא הרשית גם באצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן בניצחון הגדול של ג'ירונה על האנדלוסים, שרשמו הפסד ראשון אחרי חמישה מחזורים רצופים ושבעה משחקים בכל המסגרות כולל צמד המפגשים נגד מנצ'סטר יונייטד בליגה האירופית. חואנפה כבש את שער היתרון של האורחת בדקה ה-23 והחלוץ הלוהט קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-55 מבישול של ויקטור ציגנקוב. ג'ירונה כעת עם 44 נקודות במאזנה, רחוקה חמש הפרש מהכרטיס לקונפרנס ליג, סביליה נותרה עם 41 ותקווה להשתתף בליגת האלופות בעונה הבאה באמצעות זכייה נוספת בליגה האירופית.

המחזור ה-33 בליגה הספרדית ייצא לדרך כבר מחר, כאשר ברצלונה תארח את אוסאסונה (שלישי, 20:30). במקביל אלמריה תארח את אלצ'ה ובשעה 23:00 תתארח ריאל מדריד אצל ריאל סוסיאדד לקרב בין הרביעית לשנייה בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully