וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין השיבו לטענות מקרית שמונה והודו: "דברי רפואה לא מקובלים"

1.5.2023 / 17:28

במועדון הדפו את הטענות נגד השחקנים ("עלו אתמול על כר הדשא ונתנו את כל מאודם") והתייחסו לריאיון של המאמן לאחר ההפסד להפועל תל אביב

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

יממה לא פשוטה עברה על אנשי בני סכנין, מאז ההפסד אמש (ראשון) 1:0 להפועל תל אביב. בעקבות ההאשמות שהופנו לעבר שחקנים בקבוצה בטענה ש"מכרו את המשחק", ראשי הקבוצה פרסמו הודעה רשמית במטרה להדוף את הטענות שעלו ברשתות החברתיות וגם כדי לגנות את דברי מאמנם קובי רפואה, שהיו מי שפירשו לא נכון את דבריו בסיום המשחק.

הריאיון של קובי רפואה לאחר ההפסד להפועל תל אביב

התגובות לאחר ניצחונה של הפועל תל אביב 0:1 על בני סכנין/ספורט1

"שחקני בני סכנין עלו אתמול על כר הדשא ונתנו את כל מאודם, גם עם סגל חסר ושחקן חסר כמעט הצליחו להשוות, על אף ההתנסחויות מצד המאמן שלה אשר בחלקן הרב אינן מקובלות על ידי אנשי המועדון", נמסר מהמועדון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן בני סכנין קובי רפואה. דני מרון
"התנסחויות אשר בחלקן הרב אינן מקובלות"/דני מרון

"מועמדים פוליטיים בקריית שמונה בחרו להיות פרשני ספורט ובהתנהלותם זאת הם נראים כמו זמורה חבולה שהיא עוד אחוזה בקנוקנת", נמסר גם בעקבות ההאשמות הקשות, "מגרשי הספורט מקיאים כל שיסוי פוליטי שמטרתו להתסיס בין קהלים, מגרשי הספורט אינם קלפי בחירות והרוח הספורטיבת של שחקני סכנין אינה כלי תעמולתי בידי המועמדים לבחירות על רשות עיריית שמונה. מכבדים את אזרחי קרית שמונה ומאחלים הצלחה לקבוצתם היקרה להם ועבור הצפון בכלל".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully