וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה לקראת מכבי חיפה: "משחק שיכול לתת תנופה גם לעונה הבאה"

הפועל באר שבע תנסה למנוע מהירוקים לחגוג אליפות בטרנר (ב', 20:30). המאמן הוסיף: "הקבוצה חזקה, נחושה, כל הזמן דרוכה. אפשר לייצר מהמשחק הזה משהו לעונה הבאה". גלזר: "לא נפלנו ממכבי חיפה במשחקים נגדה"

תקציר הניצחון 0:1 של מכבי חיפה על הפועל באר שבע/ספורט1

לאחר שהפסידה למכבי חיפה בכל שלושת מפגשי הליגה העונה, תנסה מחר (שני, 20:30) הפועל באר שבע להכניע סוף סוף את האלופה, ולצמק את הפער בפסגה לארבע נקודות, עם שש נקודות בקופה. לאחר הסאגה הארוכה והביקורים בבתי של ההתאחדות, נקבע כי המפגש יתקיים בסופו של דבר באצטדיון טרנר, כשהיציע הדרומי יהיה סגור.

הבוקר קיימה סגנית המוליכה מסיבת עיתונאים, ובה אמר אליניב ברדה: "זה משחק מאוד חשוב, נגד קבוצה שניצחה אותנו העונה שלוש פעמים. זה משחק בית שמבחינתי יכול לתת לנו תנופה לא רק לעונה הזו, אלא גם לעונה הבאה. נבנה פה משהו השנה. הקבוצה חזקה, נחושה, כל הזמן דרוכה. זה משחק שנוכל לייצר ממנו לקראת העונה הבאה והוא סופר חשוב".

ברדה התיחס לכך שבאר שבע הפסידה למכבי חיפה העונה גם כשגילתה עדיפות: "בכדורגל אין צדק, אתה יכול להיות טוב ולהפסיד. נבוא מחר עם ה-11 הכי טובים, הכי מוכנים והכי מחויבים. יש לנו מחויבות גדולה מאוד לקהל שלנו ולעצמנו, ונצטרך לשים כדור אחד ברשת יותר מהיריבה. טרנר הוא מגרש עוצמתי עם כוחות על. אני בטוח שהאוהדים שלא יהיו, ישלחו לנו את האנרגיות שלהם ואני מקווה שנשמח אותם".

על מאבק האליפות אמר המאמן: "בכדורגל הכול אפשרי, היו דברים מעולם, אבל אנחנו לא חושבים על זה. המטרה שלנו היא רק המשחק מחר, לנסות לנצח ואולי אחר כך אפשר יהיה לקוות".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו. ניב אהרונסון
"משחק שנוכל לייצר ממנו לקראת העונה הבאה". ברדה/ניב אהרונסון

עוד בליגת העל

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

השוער עומרי גלזר הוסיף: "לא נפלנו ממכבי חיפה במשחקים נגדה העונה, למרות שבמבחן התוצאה לא ניצחנו. לא צריך לדבר הרבה לפני משחק כזה, יש לנו הרבה אנרגיות ומוטיבציה. מה שעשה את ההבדל במשחקים הקודמים זה שהם הבקיעו יותר... אולי זה הפס האחרון, אולי קבלת ההחלטות בחלק האחרון וכמובן שצריך לשמור על שער נקי. אני מקווה שנעשה את זה מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully