וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס החמיא: "שועה עושה עונה אדירה, הוא הבין שאסור לו לדשדש"

שחקן בית"ר ירושלים הגיע ל-16 בישולים העונה. המאמן: "הוא התאושש מאוחר, אבל זה עדיף מאשר בכלל לא. הוא יודע שכל הזמן בוחנים אותו"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:3 על סקציה נס ציונה/ספורט1

בבית"ר ירושלים נרשמו הרבה חיוכים אחרי הניצחון 1:3 הערב (שבת) על סקציה נס ציונה בחוץ. הצהובים-שחורים השיגו שלוש נקודות וסיימו את ההתמודדות בלי פצועים ומורחקים - כך שהם יגיעו במצב רוח טוב לחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב ביום רביעי.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. קובי אליהו
מצב רוח טוב לפני חצי גמר הגביע. בית"ר ירושלים/קובי אליהו

המאמן המנצח, יוסי אבוקסיס, אמר: "המחצית הראשונה הייתה פחות טובה, בשנייה עשינו הרבה דברים יפים. רצינו להגיע למשחק ביום רביעי עם כולם בריאים וזמינים וזו גם הסיבה שהחלפתי את פרידיי במחצית - פחדתי שיקבל צהוב שני. גם אני ספגתי צהוב וירדתי אחורה כדי שלא תיפלט לי איזו מילה ואני אספוג אדום. היה מצחיק אם אחרי שביקשתי מהשחקנים להיזהר - אני הייתי מורחק".

ירדן שועה נכנס הערב בפתיחת המחצית השנייה, בישל פעמיים והגיע ל-16 בישולים העונה - רק אחד פחות מהשיא ששייך לגילי ורמוט. אבוקסיס אמר בחיוך: "אני קצת כועס עליו כי הוא עבר אותי בשבוע שעבר. הוא עושה עונה אדירה, הוא הבין שאם הוא ימשיך לדשדש הוא יסיים את החוזה שלו ולא יהיה לו ביקוש. לפעמים שחקן מתאושש מאוחר וזה עדיף מאשר בכלל לא. הוא עשה את זה העונה. הוא צריך להיות יותר מעורב בלהבקיע, אבל בשבילי שחקן שמבשל כל כך הרבה וגם נהנה מזה - זה לא פחות חשוב מלכבוש. הוא יודע שכל הזמן בוחנים אותו והוא צריך להמשיך להתקדם".

על חצי הגמר אמר אבוקסיס: "מכבי תל אביב אולי הכי טובה מבין ארבע הקבוצות שנשארו, אבל זה 90 או 120 דקות שהכול יכול להיות בהן. נהיה צריכים להיות במיטבנו".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
אלמוג בוזגלו שחקן סקציה נס ציונה מול נתנאל דלויה שוער בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"מאמין ומקווה שאשאר בליגת העל". בוזגלו/קובי אליהו

מאמן נס ציונה, שלומי דורה, אמר אחרי המשחק: "משחק שמשקף כמעט את כל העונה. הרבה דקות סבירות ושוות ליריבה ואז פתאום איזה שבריר אחד קטן שאנחנו מקבלים גול ששובר את המערכת מבחינה מנטלית. ברוב הפעמים העונה נקלענו לפיגור ולא הצלחנו לחזור. חבל כי סך הכול לא היינו הרבה פחות טובים משאר הקבוצות בתחתית".

על הירידה עוד לפני פתיחת המשחק אמר דורה: "ידענו בכל מקרה שהסיכויים אפסיים. הניצחון של קרית שמונה רק נתן את הגושפנקא. מה עושים? צריך לנסות לשדר עסקים כרגיל, להסביר לשחקנים שרואים אותם ושהם צריכים להמשיך. זה לא פשוט, זו התמודדות ואתגר. זו הפעם הראשונה שאני יורד ליגה, אבל זה ספורט ולפעמים ממקומות כאלה נמוכים אפשר רק לעלות".

על הדרך שהובילה לירידה אמר המאמן: "כשהגעתי ניסינו להדביק רצף של ניצחונות ולא הצלחנו. היה סוג של כדור שלג, בינואר אני אהיה עדין ואגיד שלא הצלחנו עם הרכש. עשינו פעולות תחת לחץ - להביא שחקנים בינואר לקבוצת תחתית זה לא קל - ובסופו של יום ירדנו".

אלמוג בוזגלו שכבש את השער המצמק של הסקציה: "לא נעים לעלות למשחק כשאתה יודע שאין ערך ספורטיבי, אבל כולם נלחמו והיה משחק די טוב שלנו. אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו מקצוענים. מבחינה אישית יכולתי להבקיע יותר למרות שיש לי שבעה שערים. זו עונה לא רעה מבחינת מספרים אבל יהיה אגואיסטי לחשוב על עצמי והקבוצה לא השיגה את המטרה. השאיפה שלי היא תמיד להיות במקום הכי גבוה שיש ואני מאמין ומקווה שאשאר בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully