וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לשיא כל הזמנים? צפו בכל 16 הבישולים של ירדן שועה העונה

שחקן ההתקפה שעבר לא מעט עליות ומורדות בקריירה רחוק כעת בישול אחד בלבד מהשוואת השיא של ורמוט ב-2009/10. צפו במאסטרו של בית"ר

כל הבישולים של ירדן שועה העונה/ספורט1

בית"ר ירושלים בוודאי קיוותה לסיים את העונה הזו בפלייאוף העליון, אך בעונה מלאת הסערות שלה יש מספר נקודות אור. אחת מהן היא ירדן שועה, שחזר בגדול לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי. אמש (שבת) סיפק שני בישולים נוספים, הפעם מול סקציה נס ציונה, והוא עומד כעת על 16 בישולים העונה במסגרת הליגה - אחת פחות מהשיא שקבע גילי ורמוט ב-2009/10. לשועה נותרו שני משחקים לקבוע שיא משלו - שלושה ימים לאחר חצי גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב, תארח בית"ר ירושלים את בני ריינה. במחזור הסיום, תתארח אצל עירוני קרית שמונה.

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. מאור אלקסלסי
ראיית משחק עילאית. שועה/מאור אלקסלסי

עוד בליגת העל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"אני קצת כועס עליו כי הוא עבר אותי בשבוע שעבר", אמר אמש בסיום המשחק יוסי אבוקסיס המשועשע, כשנשאל על המבשל המצטיין שלו. "הוא עושה עונה אדירה, הוא הבין שאם הוא ימשיך לדשדש הוא יסיים את החוזה שלו ולא יהיה לו ביקוש. לפעמים שחקן מתאושש מאוחר וזה עדיף מאשר בכלל לא. הוא עשה את זה העונה. הוא צריך להיות יותר מעורב בלהבקיע, אבל בשבילי שחקן שמבשל כל כך הרבה וגם נהנה מזה - זה לא פחות חשוב מלכבוש. הוא יודע שכל הזמן בוחנים אותו והוא צריך להמשיך להתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully