וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "ויניסיוס? אפילו לקשר ה'אלים' בליגה אין עשרה צהובים"

מאמן ריאל מדריד הגן על הכוכב, שספג עוד כרטיס על ויכוחים עם השופט ויחמיץ את סוסיאדד: "אי אפשר לא לשרוק לעבירות כי הוא מתלונן"

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

ארבעה ימים אחרי שספגה 4:2 משפיל אצל ג'ירונה, ריאל מדריד חזרה אתמול (שבת) למסלול הניצחונות בליגה עם ניצחון בתוצאה זהה על אלמריה בברנבאו. קארים בנזמה להט עם השלושער השלישי שלו בשמונת המשחקים האחרונים ועלה למקום הרביעי בטבלת כובשי כל הזמנים של הליגה הספרדית, רודריגו הוסיף בביצוע נהדר, אך מי שעמד במוקד תשומת הלב שוב היה ויניסיוס.

הברזילאי שבישל את השער הראשון ספג את הצהוב העשירי שלו העונה בליגה אחרי מחאות כלפי השופט, ובעקבות כך יחמיץ את משחק החוץ הקשה מול סוסיאדד בשלישי. יחד עם תשעה שחקנים נוספים, ויניסיוס מדורג במקום השלישי בליגה ברשימת המוצהבים, כשרק מגן אספניול אוסקר חיל וקשר סוסיאדד מרטין סובימנדי מעליו עם 12 ו-11 בהתאמה.

ויניסיוס ג'וניור, שחקן ריאל מדריד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
ממשיך להתלונן, ממשיך להיענש. ויניסיוס אחרי עוד כרטיס צהוב/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

"זה ברור שדרך מחאות לא משיגים כלום, אבל מפתיע שיש לו עשרה צהובים", אמר קרלו אנצ'לוטי על הכוכב, "אפילו לקשר הכי 'אלים' בליגה אין עשרה כרטיסים. נותנים יותר מדי כרטיסים לו ופחות מדי לשחקנים שמכשילים אותו. המחאות דורשות כרטיס צהוב, אבל זה לא יכול להשפיע על השופט בשאר המשחק. לא יכול להיות ששופט לא ישרוק לעבירות כי שחקן מתלונן".

בעקבות הצהובים יקבל ויניסיוס מנוחה בת שבוע, לקראת צמד משחקים קריטיים מול אוסאסונה בשבת בגמר הגביע ונגד מנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות. גם אדוארדו קמאבינגה יחמיץ את המפגש מול הבאסקים עקב צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully