וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבירו משוכנע: "קרית שמונה תישאר בליגה, אין בכלל שאלה"

הצפוניים צברו ביטחון אחרי הניצחון על בני ריינה ובונים על סכנין לקראת "מלחמת עולם" נגד הפועל תל אביב בבלומפילד

תקציר: עירוני קרית שמונה - בני ריינה 1:3/ספורט1

עירוני קרית שמונה עדיין לא מרימה ידיים במאבקי התחתית. לאחר איבוד הנקודות הדרמטי והכואב מול סקציה נס ציונה, קטעה הערב (שבת) קבוצתו של סלובודן דראפיץ' רצף של שישה משחקים ללא ניצחון עם 1:3 על בני ריינה בחוץ, וכעת הפער שלה מהפועל תל אביב שתפגוש מחר את בני סכנין עומד על שתי נקודות בלבד, כששתי הקבוצות ייפגשו בשבוע הבא בבלומפילד והפרש השערים של קרית שמונה טוב בהרבה.

זיו מורגן, שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
קרית שמונה עדיין רחוקה מירידה. מורגן/מאור אלקסלסי

עוד בליגת העל

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
איתמר שבירו, שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
אופטימיות גדולה בקרית שמונה. שבירו/מאור אלקסלסי

סלובודן דראפיץ' אמר בסיום המשחק: "אנחנו צריכים לנצח שני משחקים בשביל להישאר. צימצמנו את הפער ואנחנו מחכים למשחקים של מחר. אנחנו לא תלויים בעצמנו, תהיה מלחמה עד הסוף. המשחק היום היה מאוד חשוב, אם לא היינו מנצחים היינו יורדים ליגה. יש לנו עוד הזדמנות ואני מקווה שנצליח".

המאמן הוסיף: "אי אפשר לדעת מה הפועל תל אביב תעשה מחר נגד סכנין. אולי פתאום נגיע לשם כשאם אנחנו מנצחים אחנו עוברים אותם. זה ניצחון שנתן לנו אוויר וביטחון. אני מקווה שגם בבלומפילד נגיע עם אנרגיות טובות".

על הספסול של מוחמד שכר ואיתמר שבירו, שנכנסו בתחילת המחצית השנייה ונראו טוב, אמר דראפיץ': "זו דינמיקה קבוצתית. מאמן מרגיש את האנרגיות ושצריך לעשות שינויים. היו לנו שחקנים מוצהבים, בראון ומוזי, כך שהיינו צריכים למלא את הסגל ומי ששיחק עשה עבודה טובה. לא היינו מסוכנים בראשונה, אבל כן שלטנו. במחצית השנייה נכנסו אלו שלא התאמנו טוב השבוע והיינו יותר מסוכנים".

על הרחשים סביב המועדון: "אף אחד לא מאמין לי, אבל אין לי מושג מה אומרים. אני לא קורא ולא שומע, גם לאנשים מסביבי אני אומר שלא יגידו לי שום דבר. אני רוצה להתרכז רק בקבוצה. אני מאמן והתפקיד שלי זה לשמור על איפוק ולהתרכז בעבודה שלי".

איתמר שבירו שכבש את השער השלישי: "אמרנו שאם ננצח זה משאיר אותנו עוד שבוע בליגה. רצינו להלחיץ את הקבוצות האחרות ועכשיו נבוא לבלומפילד למלחמת עולם. לא נעים להתחיל על הספסל, אבל יש לי מאמן שאני מאוד אוהב ואני מכבד כל החלטה שלו. קרית שמונה זה הבית הכי מדהים שיש, כל שחקן שרוצה קריירה גדולה חייב לעבור פה. נשאיר את המועדון הזה בליגה, אין שאלה".

מאמן בני ריינה שרון מימר. מאור אלקסלסי
הפסד מאוד מאכזב. מימר/מאור אלקסלסי

בני ריינה עדיין לא הבטיחה את ההישארות בעקבות ההפסד והמאמן שרון מימר אמר: "ידענו שאנחנו יכולים להסתבך, באנו מוכנים, ניסינו ועשינו, אבל לצערי לא כל כך טוב. נתנו לקרית שמונה כמה מתנות שהיא ניצלה, אנחנו לא ניצלנו את המצבים שלנו וזה סיפור המשחק. השערים שלהם הגיעו בעיקר מטעויות שלנו".

מימר נשאל אם הייתה שאננות והשיב: "לא ראיתי שהשחקנים מרגישים יותר מדי בנוח. באנו אחרי 6 משחקים ששמרנו את השחקנים מוכנים לקרב, אבל לפעמים יש משחקים שזה לא תמיד הולך. זה לא מדע מדויק שמה שאתה רוצה קורה. כלהתקופה האחרונה התסכלנו רק על עצמנו ועל העבודה שאנחנו צריכים לעשות, וזה מה שנמשיך לעשות".

שלומי אזולאי שכבש שוויון זמני: "היינו צריכים תיקו כדי להישאר, לא הצלחנו, כנראה שנהיה צריכים לנצח בשבוע הבא. קרית שמונה רמצה יותר מאיתנו והגיע לה. ברור שיש חשש, בכדורגל הכול יכול לקרות, אבל נעשה עבודה מנטלית במהלך השבוע ונבוא מוכנים בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully