וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין יותר מתסכל ממה שעברנו העונה מול מכבי חיפה"

29.4.2023 / 8:35

הפועל באר שבע נכנעה למוליכה בשלושת מפגשי הליגה, אבל מקווה למנוע ממנה חגיגות אליפות בטרנר ולמשוך את מאבק האליפות לפחות שבוע נוסף

תקציר הניצחון 0:1 של מכבי חיפה על הפועל באר שבע/ספורט1

אחרי התעסקות בת מספר ימים במיקום המשחק מול מכבי חיפה ובבתי הדין של ההתאחדות לכדורגל, בהפועל באר שבע מנסים להתרכז בדבר היותר חשוב - לנצח את האלופה מחרתיים באיצטדיון טרנר, לא לתת לה לחגוג על הדשא בבאר שבע ולמשוך לפחות עוד שבוע את מאבק האליפות.

שלושה משחקי ליגה נערכו העונה בין הקבוצות ובכולם ניצחה מכבי חיפה. אחרי כל המשחקים הרגישו בהפועל באר שבע שהיו שווים הרבה יותר מהפסד. בבאר שבע בתחילת העונה נשאר אליניב ברדה עם עשרה שחקנים בדקות רבות מאוד של המשחק והפסיד סמוך לשריקת הסיום, ואילו בשני המשחקים בכרמל הפועל באר שבע נראתה יותר טוב ממכבי חיפה בדקות רבות, אבל ירדה עם שני הפסדים.

"בסופו של דבר כל ההבדל בינינו לבין מכבי חיפה העונה זה משחק אחד בו אנחנו היינו מנצחים אותם. זה הכל", אמר בצער אחד משחקני הקבוצה בסוף השבוע. "ניצחון אחד שלנו זה אומר להוריד להם שלוש נקודות ולהוסיף לנו שלוש נקודות וזה כל הפער כרגע. אין יותר מתסכל ממה שעברנו העונה נגד מכבי חיפה".

ג'וש כהן שוער מכבי חיפה מתעמת עם רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
"אין יותר מתסכל ממה שעברנו העונה נגד מכבי חיפה"/דני מרון

בקבוצה כאמור מנסים לשים בצד את כל ההתעסקות במה שהיה בשבוע החולף בעניינים שמסביב למשחק ולהרים הילוך בהכנות לקראת 90 הדקות ביום שני. "צריך לנקות הכל מהראש ולהתרכז במקצועי בלבד", אמרו במועדון. "להיות מרוכזים רק באיך לנצח במשחק הזה".

ברדה יחסר מחרתיים את רותם חטואל שסיים את העונה ואת עדן שמיר שספק אם יחזור עוד העונה. קרוב לוודאי שאיתן טיבי יפתח כבלם ומריאנו באריירו בקישור. בהתקפה ימשיך פטריק קלימלה שכבש שער נהדר במשחק האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully