וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מתוק שיש: מכבי תל אביב זכתה באליפות בתום גמר מותח

מטה אשר השוותה פעמיים במשחק 5 ויצרה דרמה אדירה בהדר יוסף, אבל הצהובים הכריעו עם 2:3 וחגגו אליפות מספר 14 ודאבל חלומי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.4/ספורט1

אחרי סדרת גמר מותחת ורבת יצרים ומצב של 2:2 לראשונה זה 15 שנה, ליגת העל בכדורעף הכתירה הערב (שבת) אלופה וזו שוב הייתה מכבי תל אביב. הצהובים עמדו בלחץ מול הפועל מטה אשר/עכו העיקשת והשלימו דאבל שני ברציפות שחתם עונה חלומית, במהלכה גם היו הראשונים לייצג את ישראל בגמר אירופי בענף (הפסד לאולימפיאקוס בגמר גביע האתגר).

כמו כל סדרת הגמר הזו, גם במשחק החמישי בהדר יוסף קשה היה להפריד בין שתי האימפריות של הכדורעף הישראלי. מכבי תל אביב, ששמטה יתרון 0:2 במערכות לפני שבוע בנעמן ונגררה למשחק מכריע, שוב הייתה זו שנתנה את הטון עם 17:25 במערכה הראשונה וגם בשלישית, אבל מטה אשר שהגיעה לגמר בנחיתות ברורה, נלחמה והרשימה עם 23:25 במערכה השנייה ו-22:25 ברביעית.

הכול התנקז למערכה האחרונה ובה הניסיון והאיכות של מכבי תל אביב עשו את ההבדל, עם 9:15 שקבע דאבל נוסף ואליפות מספר 14 - רק שתיים פחות משיאנית הענף מטה אשר.

שחקני מכבי תל אביב כדורעף חוגגים אליפות. עודד קרני באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא היה קל, אבל מכבי תל אביב שמרה על התואר/אתר רשמי, עודד קרני באדיבות מכבי תל אביב

מהלך המשחק

מערכה 1:

מכבי תל אביב פתחה טוב יותר ועלתה ל-0:3 מהיר. מטה אשר ניסתה להיכנס לעניינים והקטינה ל-7:6, אבל אלכסנדר סאפונוב הנחית וגם חסם והפער גדל. האדומים ביצעו טעויות בכל פעם שקיבלו הזדמנות לחזור, סאפונוב הנחית וסידר נקודת מערכה, וסמואל בורגי סגר עניין עם 17:25.

מערכה 2:

הצהובים המשיכו במומנטום והחלו את המערכה עם 0:2, אבל אז מטה אשר העבירה הילוך, עלתה ליתרון ראשון במשחק (3:4) ודהרה בהובלת אלכס אוסוקין ויבגני באנוב ל-6:13. יתרון שבעת השערים נשמר בזכות אינובל רומרו עד ל-14:21, אלא שאז מכבי תל אביב צימקה עם חמש נקודות רצופות ובהמשך גם איזנה ל-23:23, לפני שבאנוב עשה צדק במערכה והעניק למטה אשר 23:25 ושוויון במערכות.

מערכה 3:

הדומיננטיות של מטה אשר נמשכה עם 2:5 בפתיחת המערכה השלישית ואז 5:8, אבל גנדי סוקולוב וסאפונוב דאגו להפוך עבור מכבי תל אביב עם שש נקודות רצופות והיתרון הצהוב גדל ל-9:14. האדומים לא הצליחו למצוא תשובה לעוצמות של סאפונוב שהגיע ל-20 נקודות וחסימה על רומרו קבעה 17:25. מכבי תל אביב זקוקה לעוד מערכה אחת כדי לזכות בתואר.

מערכה 4:

מטה אשר שוב הראתה הרבה אופי, כמו לאורך הסדרה כולה. האדומים עלו ל-2:5 מהיר, המשיכו ל-9:13 ולא נבהלו גם כשמכבי תל אביב צימקה לשתי נקודות בלבד. אוסוקין ורומרו דאגו להבטיח 22:25 בסיום המערכה ושלחו את הגמר למערכה חמישית ומכרעת.

מערכה 5:

שתי הקבוצות זכו להוביל בתחילת המערכה האחרונה, אבל במצב של 6:6 מכבי תל אביב שמה גז עם חמש נקודות רצופות, כשסלב בצ'קלה סיפק חסימה שישית במשחק ויחד עם טעויות בצד השני קבע 6:11 מבטיח. מטה אשר עוד נאבקה, אבל סאפונוב עם הנקודה ה-30 שלו העלה ל-8:13 ונגיעה ברשת סידרה למכבי תל אביב נקודת אליפות, שהובטחה בניסיון השני עם 9:15 שנתן את האות לחגיגות צהובות.

עוד בוואלה!

לאחר ערעור: הומתק עונשו של יו"ר מכבי ת"א בכדורעף

לכתבה המלאה
אלכסנדר סאפונוב שחקן מכבי תל אביב כדורעף. דני מרון
הופעה מפלצתית. אלכסנדר סאפונוב/דני מרון

למכבי תל אביב: אלכסנדר סאפונוב 32 נקודות, סלבה בצ'קלה 18, ג'אנלוקה גראסו 14, גנדי סוקולוב 6, ארתורו איגלסיאס 4, קווין פוייר וסמואל בורגי 3 כל אחד.

למטה אשר/עכו: יבגני באנוב 20, אינובל רומרו 18, עילי חבר 10, אנוש שטיפט 7, אלכס אוסוקין 6, סבטוסלב סטנקוב 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully