וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ערעור: הומתק עונשו של יו"ר מכבי ת"א בכדורעף

אסף ליבר הורחק עד תום העונה מגישה לאצטדיון, אך בערעור נקבע שיוכל לשהות באולם אך לא במגרש. הצהובים גם נקנסו ב-2,000 שקל בעקבות התפרעות אוהדים במשחק הראשון בסדרת הגמר נגד הפועל מטה אשר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.4/ספורט1

מועדון הכדורעף של מכבי תל אביב נקנס ב-2,000 שקל אחרי שאוהדיה התפרעו במשחק הגמר-עף הראשון נגד הפועל מטה אשר בשבוע שעבר. בית הדין של האיגוד השתכנע שראשי המועדון עשו מאמצים למנוע את ההתפרעות ולעצור אותה, אבל הרשיע את מכבי תל אביב באחריות שילוחית.

יו"ר המועדון, אסף ליבר, הורחק מכל המשחקים עד תום העונה והוטל עליו עונש הרחקה על תנאי לשישה משחקים למשך שנתיים על עבירות דומות. ליבר הורחק תחילה מגישה למתחם, אבל לאחר ערעור נקבע כי יוכל להגיע לאולם, אך לא לתחומי המגרש.

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה להחלטה הראשונית: "קיבלנו את פסק הדין, למדנו אותו ונפעל למילוי הוראותיו. במשחק מחר בהדר יוסף יכנסו מוזמנים בלבד. אנו מגנים ומוקיעים אלימות באולמות הספורט ובמגרשים כמו גם אלימות בחברה הישראלית בכלל. מכבי תל אביב כאגודה עושה ותעשה כל שביכולתה במסגרת החוק למניעת אלימות ביציעים. אנו דוגלים בהגינות ובשמירה על ערכי הספורט. לצערנו האלימות היא תופעה כלל ארצי . ראוי בעינינו שמשרד התרבות והספורט יחזק את פעילותו והשפעתו בנושא בפעילות מערכתית בכל ענפי הספורט וישלב בפעילותו גם את הכדורעף"

מהפועל מטה אשר נמסר: "אנו מבקשים לחזור ולהדגיש כי מדובר באירועים שחוזרים על עצמם מצד מכבי תל אביב מדי עונה במשחקים בין הקבוצות, ועובדה זו מעידה על כך שהעונשים אותם מקבלים מכבי תל אביב ו/או העומד בראשה - קלים מדי. תגובת מכבי תל אביב רק ממחישה את הצורך בענישה כבדה, כיוון שהיא מתייחסת בביטול לאירועי האלימות שהתרחשו באחריותה ובאמצעות העומד בראשה, ומנסה לגלגל את מחדליה, בצורה מביכה ובעיקר מדאיגה, לפתחם של האיגוד / השופטים / המשטרה והקהל של מטה אשר".

שחקני מכבי תל אביב כדורעף. אריאל שלום
שחקני מכבי תל אביב בכדורעף/אריאל שלום

המצב בסדרת הגמר עומד על 1:1. המשחק השלישי יתקיים ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully